با ترویج روحیه سلامت کار و تلاش در راستای ارتقاء کیفت در تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارید

آیت الله محمد رضا ناصری از اعضای شورا و بسیج هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خواست با ترویج روحیه سلامت کار و تلاش در راستای ارتقاء کیفت در تولید و اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را موجب برداشته شدن زنجیرهای وابستگی کشور به ابرقدرتها دانست و گفت:در زمان طاغوت به گونه ای تلقین شده بود که حتی مهندسین و پزشکان داخلی هم به توان خود ایمان نداشتند و برای کوچکترین موارد باید از کشورهای غربی اجازه می گرفتند و این موضوع روح خودباوری را در ملت خفه کرده بود.

آیت الله ناصری ادامه داد :امام راحل با حرکتی که انجام داد و با استعانت از خداوند متعال این روح خودباوری را در ملت ایران زنده کرد و هم اکنون مشاهده می کنیم که اقشار مختلف  با ایمان به اینکه اگر بخواهند و تلاش کنند می توانند در مسیر پیشرفت گام بر می دارند.

امام جمعه یزد تفاوت ایران کنونی با کشورهای عربی همسایه را همین استقلال و آزادی قلمداد کرد و جمله سران آمریکا که گفته بودند کشورهای عربی مانند عربستان انباردار خزانه های نفتی ما هستند را شاهد آورد.

وی به برنامه کشورهای استعمارگر برای پیاده کردن جدیدترین ایده های فساداورد و دور کننده انسانها از سعادت دنیوی و اخروی در کشورهای مستعمره و آسیب شناسی آن برای پیاده کردن در کشورهای خودشان اشاره کرد و ترویج همجنسگرایی تحت لوای جشنهایی که در زمان طاغوت در برخی از شهرهای ایران برگزار می شد را مثال زد.

آیت الله محمد رضا ناصری از اعضای شورا و بسیج هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خواست با ترویج روحیه سلامت کار و تلاش در راستای ارتقاء کیفت در تولید و اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

امام جمعه یزد قناعت،کار و تلاش برای خدا و با وجدان بیدار و دوری از سود محوری را از راههای کمک به اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم برشمرد و درباره مقابله با موج تهاجم فرهنگی غرب گفت:ملت ایران نشان داده همانگونه که در مقابل حمله فیزیکی و تحریم دشمن سرافراز از میدان خارج شده است در میدان جنگ نرم و فرهنگی نیز با یاری گرفتن از خداوند متعال پیروز خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد بزودی و با تلاش دست اندرکاران مختلف شاهد آن باشیم که هنگام یاد کردن از کشورهای تولیدکننده اجناس مرغوب و باکیفیت نام ایران بدرخشد و ادامه داد: این مهم مسلما با در نظر گرفتن مولفه های تولید اسلامی و اقتصاد مقاومتی دور از دسترس نخواهد بود.

در ابتدای این دیدار دبیر شورای هماهنگی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گزارشی از فعالیتهای انجام شده و برنامه های آتی این تشکل برای بهبود کیفیت کار و رفاه استان ارائه کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا