دهه فجر فرصتی مناسب برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است
 به منظور فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر دومین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان خاتم با حضور حجت الاسلام فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، زاده رحمانی، فرماندار خاتم و روسای ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری خاتم برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام محمد فخر الدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در سخنانی با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اکنون ما در آستانه 36 امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم برنامه های در خور شایسته ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.
ایشان اظهار داشت : در دوران تاریخ بشریت همیشه کسانی بودند که تاریخ ساز می شدند از زمان حضرت آدم تا به امروز و انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) تاریخ بشریت را تغییر داد و انقلاب اسلامی یک موهبت الهی برای همه جهانیان است.
فخر الدینی خاطر نشان کرد : به گفته مقام معظم رهبری 22 بهمن ماه سرآغاز پیروی ملت ایران بر علیه استکبار جهانی بود.
وی در ادامه گفت: ما هرساله در ایام الله دهه فجر شاهد سقوط یک حکومت استکباری هستیم، مانند سقوط حکومت حسنی مبارک در ایام الله دهه فجر، اعدام صدام در این ایام و مرگ ملک عبدالله و و این نشانه آغاز حکوت الهی و اسلام ناب محمدی در جهان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت : دشمنان اسلام این روزها بیشتر از گذشته از ترویج دین ناب محمدی در جهان هراس دارند و نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی در این برهه از زمان نگرانی های آنان را دوچندان کرده است .
حجت الاسلام فخر الدینی اظهار داشت : دهه فجر امسال باید باشکوه تر از گذشته برگزار شود وباید برنامه های متنوع و شاد در سراسر استان برگزار کنیم.
وی در پایان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است.
در ادامه، زاده رحمانی، فرماندار خاتم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهرستان خاتم جز اولین شهرستان های استان است که با تشکیل 23 کمیته به استقبال دهه فجر رفته است.
زاده رحمانی با اشاره به اهمیت این ایام اظهار داشت: دهه فجر امسال باید باشکوه و جلوه بهتری نسبت به سالیان گذشته در شهرستان اجرا شود و همچنین در این دهه دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود .
زاده رحمانی گفت: فضا سازی شهری ، تبلیغات محیطی باید در دستور کار ادارات قرار گیرد .
فرماندار خاتم یکی از برنامه های این ایام را معرفی شهرستان خاتم و مقایسه این شهر نسبت به قبل از انقلاب بیان و اظهار داشت: شهرستان خاتم بعد از انقلاب با پیشرفت های زیادی مواجه شده است، از فضاسازی شهری تا وضعیت جاده ها که اینها همگی ثمره انقلاب اسلامی ایران است.
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا