مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت : رسانه هایی که در انعکاس اخبار و فعالیتهای اداره کل ورزش و جوانان استان در ایام الله دهه مبارک فجر بهترین عملکرد را داشته باشند ، تجلیل ویژه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسعود شریعتی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: حوزه ورزش به واسطه طیف وسیع مخاطب ، ارتباط و تعامل نزدیک و تنگاتنگی که با اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دارد، نیازمند توجه ویژه و همکاری مطلوب و موثر رسانه ها در راستای پیشبرد برنامه ها و خدمت رسانی بهینه و مطلوب به نسل آینده ساز کشور است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها یار همیشگی ورزش استان بوده اند و نقش آنها در توسعه ورزش غیرقابل انکار است ، افزود: امیدآفرینی ، نشاط و پویایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر است که رسانه ها باید در انعکاس فعالیتها و برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در این ایام اهتمام ورزند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: براین اساس رسانه ها و خبرنگاران استان که در انعکاس فعالیت ها و برنامه های فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در ایام الله دهه مبارک فجر بهترین عملکرد را داشته باشند معرفی و تجلیل می شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا