همزمان با آغاز جشن های سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی در حوزه های فرهنگی، هنری، ورزشی، دینی، اطلاع رسانی و دانش آموزی در در بخش گاریزات برگزار می شود..

 جلسه برنامه ریزی جشن بزرگ انقلاب و مسابقات ورزشی ویژه ایام دهه فجر در بخش گاریزات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات کهدوئیه این جلسه باحضور بخشدار  و برگزار کنندگان این مسابقات در محل دفتر بخشداری برگزار  گردید.

حاج حیدری در ابتدای اين جلسه گفت:  انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین و عمیق ترین انقلاب ارزشی و فکری ریشه ای دیرین در باورها و اعتقادات دینی ملت مسلمان ایران و سایر مسلمانان جهان دارد و برگزاری برنامه های دینی و مذهبی در این ایام با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان ضروری است.

بخشدار گاریزات در ادامه افزود: مهمترین تاثیری که این برنامه ها دارد در نسل جوان ما هست که باید نسبت به انقلابی که خونها زیادی برایش ریخته شده ادای دین کنند. در پایان برنامه های قابل اجرا در این دهه مورد بررسی و برنامه ریزی شد.

 

 

در این جلسه حاج حیدری اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان اهداف مهم وآرامانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی وشهدای گرانقدری است که با همه وجود مایه گذاشتند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

 

وی تصریح نمود: انقلاب اسلامی برکت اسلام وخون شهدا است وبر ما است که پیام انقلاب و آرامانهای انقلاب بزرگ اسلامی را به نسل های جوان وآینده سازان این کشور منتقل نمائیم. بخشدارگاریزات با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم دهه فجر بصورت مردمی افزود: حرکت عظیم مردم در انقلاب از مساجد واماکن مقدس شروع شد و سالگرد پیروزی انقلاب  توسط مردم در این اماکن بر گزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش وجایگاه والا وارزشمند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در رهبری وایجاد انقلاب اسلامی تصریح نمود: امام خمینی (ره)اسطوره ای بی بدیل حرکت آزادی بخشی بود که دنیای زر وزور را چنان متحول کرد که آثار این انقلاب در دنیا روز به روز نمایان تر می‌شود وامروزه در بسیاری از کشورهای عالم بارقه های امید بواسطه نظام جمهوری اسلامی به چشم می خورد. در پایان جلسه برنامه های قابل اجرا در این ایام مصوب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا