جشنواره فرهنگی و ورزشی مادران و دختران به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر جشنواره مادران و دختران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و آموزش و پرورش روز پنج شنبه دوم بهمن ماه در سالن شهید صدوقی یزد برگزار و 600 نفر از مادران و دختران در رشته های طناب زنی ، لی لی ، دراز و نشست و چندین رشته بومی محی با هم به رقابت پرداختند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور حجت الاسلام محمد فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، فخرالسادات خامسی هامانه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد ، سعید زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، علی اصغر حسینی معاون توسعه ورزش و آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و سرهنگ عطاءالله احمدی جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از نفرات برتر رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان یزد در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و تلاشمان این است تابرنامه های در خور شایسته ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.

حجت الاسلام محمد فخر الدینی با تمجید از برگزاری جشنواره مادران و دختران افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل امروز بدرستی تبیین شود و در این جشنواره فضای صمیمی میان مادران و دختران ایجاد شده و بزرگترها که دوران انقلاب را بیاد دارند باید اهداف انقلاب باشکوه و سرنگونی رژیم طاغوت را برای فرزندان خود و نسل جوان ما بازگو کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این جشنواره در سخنانی کوتاه گفت: این جشنواره با این هدف برگزار می شود تا اهداف و پیام انقلاب و دستاوردهای نظام بازگو و یاد و خاطره شهدای انقلاب نیز گرامی داشته شود.

مسعود شریعتی با اشاره به اینکه برنامه های متنوع دهه فجر حلقه اتصال نسل قدیم و نسل جدید است اظهار داشت: در این جشنواره فرصتی است تا مادرانی که دوران انقلاب را درک کردند فرزندان خود را با آرمان های این انقلاب آشنا کنند.

وی تاکید کرد: برگزاری برنامه هایی توأم با شادی و سرور کمترین کاری است که می توان برای شادی مردم در ایام الله دهه مبارک فجر انجام شود و همه تلاشمان این است تا این ایام برنامه ها و جشنواره های مختلفی را در سراسر استان برگزار کنیم.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا