مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برنامه های این اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

مسعود شریعتی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بیان دستاوردهای نظام و دولت تدبیر و امید طی یکسال گذشته و اطلاع رسانی مناسب به مردم  افزایش امید و نشاط را درجامعه به همراه خواهد داشت و بستر خدمت بیشتر به مردم را فراهم می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد:براین اساس اداره کل ورزش و جوانان به عنوان کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی را در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی و جوانان در این ایام تدارک دیده است.

شریعتی ادامه داد : برگزاري مسابقات مختلف ورزشي استاني، كشوري و بين المللي، برگزاري همايش ها و جشنواره هاي مختلف فرهنگي، هنري و ورزشي، ديدار با خانواده هاي معظم شهدا ، رژه و همايش سراسري دوچرخه سواري، اتوبيلراني و موتورسواري در آغاز ايام دهه فجر با عنوان استقبال نور و همزمان با لحظه ورود تاريخي حضرت امام به ميهن اسلامي، افتتاح پروژه هاي ورزشي عمراني، برگزاري نشست هاي هم انديشي با موضوع انقلاب اسلامي و جوانان و حضور گسترده در راهپيمايي پرشكوه يوم ا... 22 بهمن از جمله مهمترين برنامه هاي اداره كل ورزش و جوانان در دهه مباركه فجر امسال مي باشد.

وی همچنین از برگزاری همایش پیاده روی صبح و نشاط با همکاری صدا و سیما خبر داد و گفت: این همایش دهم بهمن ماه سال جاری در شهرستان بافق برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: جشنواره رزمی در رشته های جودو ، کونگ فو ، رزمی ، کاراته ، بوکس ، ووشو و تکواندو و جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور رشته های اسکیت ، پهلوانی و زورخانه ای ، ژیمناستیک ، شمشیربازی ، فوتبال ، والیبال ، هندبال ، جانبازان و معلولین و بومی محلی و همچنین جشنواره مادران ودختران در مرکز استان و دیگر شهرستان ها  نیز در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

شریعتی ادامه داد: میزبانی مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور، هندبال بانوان کشور ،آغاز عملیات احداث 365 زمین ورزشی ساحلی در 365 روستا با همکاری و مشارکت اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و دهیاریهای روستاها ، برگزاری جشنواره مسابقات نقاشی و نشریه و برگزاری قویترین مردان استان از دیگر برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا