مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 32 پروژه گازرسانی با اعتبار 187 میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری خبر داد.

منوچهر فلاح در تشریح این پروژه ها افزود: همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پروژه های گازرسانی به شهر بافق با امکان بهره مندی یک هزار و 700 خانوار از نعمت گاز طبیعی و اعتباری معادل 35 میلیارد ریال و همچنین ساخت ایستگاه تقلیل فشار 200 هزار متر مکعبی (CGS) جلال آباد اشکذر با اعتباری معادل 12 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در ایام ا... دهه فجر 19 روستا در شهرستان های اشکذر، تفت و اردکان با اعتبار 55 میلیارد ریال به شبکه گاز طبیعی متصل و امکان بهره مندی حدود یک هزار و 900 خانوار از این نعمت الهی فراهم می گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 9 روستای شهرستان تفت با اعتبار 60 میلیارد ریال خبر داد و یادآور شد با بهره برداری از این پروژه ها بیش از 600 خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول همچنین آغاز عملیات احداث ساختمان های اداره گاز نواحی مهردشت و بافق را از جمله برنامه های شرکت گاز استان یزد در این ایام عنوان کرد و افزود: جهت احداث این ساختمان ها 25 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا