بحث ترويج گفتمان حضرت امام خمینی (ره) و تفهیم آن به  نسل جوان بايد يكي از دغدغه هاي اصلي مسئولان كميته دانشجويي و اساتيد ستاد بزرگداشت دهه فجر باشد زيرا بسیار مهم و كارگشا است.

بنا به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد به نقل از پايگاه اطلاع رساني شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،  مدیر کل روابط عمومی استانداری گفت: مسئولین به ویژه دست اندرکاران مراسم و برنامه هاي ملی و انقلابی خیلی باید مراقب باشند که چه گفتمانی، با چه محوریتی را برای جوانان و دانشجویانی که هیچ خاطره ای از انقلاب و روزهای قبل و بعد از آن ندارند ترویج می دهند.
داود پاک طینت كه در جلسه كميته دانشجويي و اساتيد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سخن مي گفت،  با بیان اینکه دانشجویان رهبران فکری جریان های مختلف در جامعه هستند اظهار داشت: بحث ترويج گفتمان حضرت امام خمینی (ره) و تفهیم آن به  نسل جوان بايد يكي از دغدغه هاي اصلي مسئولان كميته دانشجويي و اساتيد ستاد بزرگداشت دهه فجر باشد زيرا بسیار مهم و كارگشا است.
مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر افزود: مسئولین باید شعار جمعي معمار کبیر انقلاب با عنوان استقلال، آزادی ،جمهوری اسلامی را به گونه ای برای نسل جدید توضیح و آموزش دهند تا جوانان نسل امروز به ویژه دانشجویان با جوانب مختلف این شعار بزرگ آشنا شوند و هیچ گونه سوء برداشت حاصل نشود.
وي همچنين  ارزیابی عملکرد کمیته های مختلف در ایام الله دهه فجر سال جاری را توسط گزارش های دریافتی و ثبت شده در این سامانه دانست و افزود: به منظور تسهیل در ارزیابی پایانی و تشخیص سریع و به موقع عملکرد تمام کمیته های دهه فجر باید از شروع جلسات و اقدامات خود نسبت به تهیه مستندات اقدام کنند.
پاك طينت با معرفی شماره پیامک 100061112533 از روسای دانشگاهها، نمایندگان دانشگاه ها و مسئولین اجرایی برنامه های دهه فجر خواست تا با ارسال پیامکی یک رابط خبری را به سامانه اطلاع رسانی فجر معرفی کنند.
وی تصریح کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی هاي استان در نظر دارد به مناسبت ایام الله دهه فجر سال جاری به مدت 10 شب در یکی از سالن های سطح شهر یزد مراسم جنگ شادی با برنامه متنوع برگزار کند كه دانشگاهها و ادارات مختلف استان می توانند از سانس های این مراسم با تخفیف ویژه استفاده کنند.
گفتني است اين جلسه در روز 14دي ماه به ميزباني دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد و در دفتر رئيس دانشگاه و با حضور اعضاي كميته دانشجويي و اساتيد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا