مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در نشست هم اندیشی نایب رئیسان هیئت های ورزشی استان بر برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، نشست هم اندیشی نایب رئیسان بانوان هیئت های ورزشی استان یزد با هدف برنامه ریزی در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر و بررسی عملکرد سه ماه گذشته هیئت های ورزشی در بخش بانوان عصر روز یکشنبه 14 دی ماه با حضور رضا نارگانی مسئول روابط عمومی و دبیر کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارک فجر اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از نایب رئیسان هیئت های ورزشی در یزد برگزار شد.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با تاکید بر باشکوه برگزار شدن مسابقات ورزشی بانوان در دهه مبارک فجر گفت: هیئت های ورزشی برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان داشته باشند تا در سالجاری شاهد برگزاری باشکوهتر مسابقات ورزشی بانوان در ایام الله دهه مبارک فجر باشیم. 

آزاده دهقان افزود: فعالیت ورزشی بانوان به عنوان یکی از مهم ترین ارکان خانواده از ضرورت بالایی برحوردار است و در صورتی که این قشر از جامعه در ابعاد مختلف جسمی، روحی و روانی مورد توجه قرار گیرد، علاوه بر بالا رفتن سطح شادابی در خانواده بازدهی آنان در محیط کار نیز افزایش یافته و نهایتا منجر به شاداب‌تر شدن جامعه می‌شود.

وی ادامه داد : منظور از ورزش زنان الزاما اجرای حرکات سخت و حرفه ای نیست حتی پیاده روی و یا کوهنوردی به شکل ساده آن هم به طور مستمر می تواند ورزش مفیدی برای زنان باشد.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: با توجه به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مادران و دختران در بهمن ماه سالجاری انتظار میرود هیئت های ورزشی نیز برنامه هایی در این راستا اجرا و زمینه بیشتر بانوان در فعالیت های ورزشی را فراهم کنند.

در پایان این نشست نایب رئیسان هیئت های ورزشی در امور بانوان به تشریح برنامه های پیشنهادی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا