یزدفردا:صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد میزبان حجت الاسلام اکبر طالبی بازرس کل استان یزد بود که در این نشست اعضای شورای شهر درخواست ها و انتقادهای خود را مطرح کردند .

به گزارش یزدفردا "درنشست  اعضاء شورای اسلامی شهریزد با حجت الاسلام طالبی رییس سازمان بازرسی کل استان مطالبی از سوی اعضاء شورای شهر و رییس کل بازرسی استان مطرح شد.

حمیده وزیری عضوشورای چهارم شهر یزد ضمن گلایه از نحوه برخورد پلیس راهور با موتورسوران اظهار داشت: روبروی شورای شهر موتورسواران را دنبال می کنند که باعث بر هم خوردن آرامش مردم بویژه در پارک باغ ملی می شود .

عضو چهاردوره شرای اسلامی شهر یزد افزود:جالب اینکه گاها سربازان نیروی انتظامی با مردم نیز برخوردهایی داشته اند و به هر کسی مراجعه کردیم تاکنون اقدامی انجام نشده است

این عضو فرهنگی شورا افزود:حتی در جلسه چند روز گذشته با استاندار نیز این مسئله را مطرح کردیم اما  روز گذشته پلیس راهور یزد دوباره در همین محل و با زننده ترین وجه با موتور سوران برخورد می کرد و هر چند باید با متخلفان برخورد شود اما نحوه برخورد باعث اعتراضات زیاد مردم است.

یکی دیگر از اعضاء تایید سخنان وزیری  نیز در این نشست گفت: علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد واکنون در زمینه ترافیک با معضلات کمتری مواجه هستیم باید برای مدیریت ترافیک شهری برنامه ریزی شود تا بعدا دچار مشکل نشویم.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا