یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"جنایی:پسر شیطان صفتی که با وعده ازدواج دختران جوان دبیرستانی را فریب داده و از آنان اخاذی می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
 در پی ارجاع پرونده ای در خصوص اغفال و کلاهبرداری از دختران کم سن و سال توسط فردی به هویت «ق.الف» پرونده از دادسرای شعبه شهر ری به پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع و با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

با ارجاع این پرونده تحقیقات ماموران آغاز و در خلال تحقیقات پلیسی ضمن دعوت از شکات پرونده مشخص شد:

متهم پرونده فردی 22 ساله با نام مستعار «پیمان» می باشد .

وی اقدام به اغفال و کلاهبرداری از دختران کم سن و سال دبیرستانی با وعده ازدواج کرده است.

در تحقیقات اولیه کارآگاهان دریافتند که این پسر جوان با نزدیکتر کردن رابطه خود با دختران دبیرستانی اقدام به گرفتن عکس ها و فیلم های خصوصی دختر جوان کرده است.

او در ازای منتشر نکردن آن ها در فضای مجازی طلاجات و زیورآلات دختران جوان را طلب می کرده است.

در ادامه ماموران از آخرین طعمه متهم خواستند که با یک قرار صوری او را به مکانی کشانده تا پلیس بتواند این پسر شیطان صفت را دستگیر و به سزای اعمال بی شرمانه اش برساند.

در ادامه با هماهنگی های لازم با مقام قضایی  ماموران توانستند در یک قرار صوری پس از یک ساعت تعقیب و مراقبت متهم را که با یک دستگاه خودروی زانتیا در محل حضور پیدا کرده بود را دستگیر و به پایگاه انتقال دهند.

در بازجویی های فنی و پلیسی مشخص شد:

متهم طی یک سال گذشته هفت نفر از دختران دبیرستانی با وعده ازدواج فریفته و 62 میلیون تومان از آنان اخاذی و کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با اعتراف صریح متهم پرونده پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضایی در اختیار بازپرس دادسرای شهر ری قرار گرفت.

جام جم

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا