یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"جنایی:مرد جوان که در جریان درگیری با مرد همسایه او را به پائین پرت کرده است، در جلسه محاکمه منکر اتهامات خود شد.

 اسفند ماه سال 89 مرگ مرموز مرد میانسالی به ماموران پلیس اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران در محل جنایت حاضر شده و در بررسی ها دریافتند، سعید بر اثر سقوط از طبقه چهارم یک ساختمان جان باخته است.
 
همسر سعید به ماموران گفت: همسرم همراه یکی از ساکنان ساختمان برای بررسی ایزوگام به پشت بام رفتند . پس از دقایقی صدای فریادی را از حیاط شنیدم.

خودم را به حیاط رسانده و با جسد همسرم در حالی که بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخته بود رو به رو شدم.
 
ماموران در ادامه به تحقیق از مرد همسایه به نام حسین پرداختند که او در ابتدا منکر قتل شد و گفت: در حال صحبت با امیر بودم که ناگهان تعادلش را از دست داد و به پائین سقوط کرد.
 
تیم جنایی که متوجه تناقض گویی های متهم شده بود، به تحقیقات در این زمینه ادامه داد . سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و گفت: با مقتول بر سر هزینه ایزوگام با هم درگیر شدیم که او می خواست مرا به پائین پرت کند. من هم در دفاع از خود او را به پائین هل دادم. من قصد قتل نداشتم و در دفاع از خود این کار را انجام دادم.
 
با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد .
 
صبح امروز جلسه محاکمه به ریاست قاضی اصغرزاده برگزار شد. در ابتدای این جلسه اولیای دم مقتول برای قاتل تقاضای قصاص کردند.
 
در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم. مدتی بود سقف خانه ما نشتی می داد به مدیر ساختمان گفتم که سقف پشت بام را ایزوگام کنیم. به همراه هم به پشت بام رفتیم که ناگهان او مرا به کولر کوبید . او سپس به لبه پشت بام رفت و خودش را به پائین پرت کرد. من مرتکب قتل نشدم او خودکشی کرد.
 
پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

 باشگاه خبرنگاران

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا