یزدفردا :سرویس اجتماعی"حوادث:تجاوز جنسی و آزار و اذیت از جمله مواردی است که تا سالها بعد عوارض آن دامن فرد را رها نمی کند و چه بسا افرادی که به واسطه ناجوانمردی فردی زندگی خود را تباه شده یافته و دیگر نتوانستند به زندگی خود بازگردند .

مروری بر پرونده های حوادث  گویای آن است که شیطان صفتان هربار با ترفندی تازه دست به این جنایات می زنند که اطلاع رسانی در این زمینه خود می تواند جامعه را هوشیارتر نماید و شاید از حادثه ای تکراری جلوگیری نماید


تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به پسر 12 ساله در تجریش

 باشگاه خبرنگاران در اردیبهشت 1393گزارش داد:ساعاتی پیش پسرم در پارک در حال بازی کردن بود که مرد شیطان صفتی گوشی همراه او را گرفت و به بهانه پس دادن آن پسرم را به منزلش در یک آپارتمان کشاند و به زور او را مورد آزار و اذیت وحشیانه قرار داد.

داستان از این قرار بود که  ساعت حدود 14 ، پنجم اردبیهشت ماه بود که صدای آژیر تمام فضای خیابان اندرزگو را پر کرد. ماموران از همه طرف آمده بودند و مردم بهت زده ایستادند تا دلیل حضور پلیس را بدانند.

پس از استقرار پلیس در محل زن جوانی با آه و ناله به ماموران مراجعه کرد و در حالی که دست پسر نوجوانش را گرفته بود به ماموران گفت: ساعاتی پیش پسرم در پارک در حال بازی کردن بود که مرد شیطان صفتی گوشی همراه او را گرفت و به بهانه پس دادن آن پسرم را به منزلش در یک آپارتمان کشاند و به زور او را مورد آزار و اذیت وحشیانه قرار داد و همینطور وقتی به درب خانه این مرد مراجعه کردیم، او ما را با چاقو تهدید کرد که اگر از این ماجرا به پلیس حرفی بزنیم ما را خواهد کشت.

با شنیدن این صحبت ها مردم نیز خواستار دستگیری این متهم شیطان صفت شدند و رئیس کلانتری 101 تجریش موضوع را به صورت تلفنی با سرکلانتر یکم پلیس پایتخت سرهنگ رضایانی مطرح کرد و او با هماهنگی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه یک شمیران کودک را سریعا به پزشکی قانونی فرستادند و پزشکان آزار و اذیت وحشیانه را تائید کردند.

با تائید نظریه پزشکی قانونی مقام قضایی دستور ورود به منزل را صادر کرد و عوامل اورژانس و آتش نشانی نیز برای یک عملیات ضربتی در محل حاضر شدند.

ماموران کارآزموده سریعا وارد آپارتمان شدند و این مرد شیطان صفت با دیدن ماموران و وقتی دید که دیگر راهی برای فرار ندارد ، قصد داشت خودکشی کند که با اقدام به موقع ماموران دستگیر و به کلانتری تجریش منتقل شد.

رئیس کلانتری 101 تجریش سرهنگ سعید کفراشی با تائید این خبر، گفت: ماموران در بازرسی از منزل متهم 41 گرم گراس، مقدار حدود 4 گرم حشیش، تعدادی بطری مشروبات الکلی، 2 قبضه چاقو، یک قبضه شمشیر و یک عدد تبر کشف و ضبط کردند.

گفتنی است متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.



با تهدید قمه نوجوانان پایتخت را مورد آزار و اذیت قرار می دادند


 در گزارشی دیگرباشگاه خبرنگاران اردیبهشت 1393 گزارش داد: باند سیاهی که با تهدید قمه نوجوانان پایتخت را مورد آزار و اذیت قرار می دادند و از این عمل بی شرمانه فیلمبرداری می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.


‏ساعت 17و 30 دقیقه 25 فروردین ماه ماموران گشت ضربت سرکلانتری هشتم حین گشت زنی در خیابان کاشان بودند که به دو دستگاه موتور سیکلت پلاک مخدوش مشکوک شده که هر دو ‏موتورسیکلت را متوقف کردند.

ماموران پس از بازرسی یک قبضه قمه از متهمان کشف کردند که با کشف قمه و با این احتمال که متهمان زورگیر هستند ماموران در صدد انتقال آنان به کلانتری را داشتند که در حین انتقال یکی از متهمان فردی به هویت ‏"مهران" در حالیکه سعی داشت چیزی را از ماموران مخفی کند اقدام به پرت کردن گوشی تلفن همراه خود به لابه لای شمشادها در کنار خیابان نمود که این عمل متهم ظن مامورین را تشدید کرده و پس از کشف موبایل و بررسی محتویات داخل آن مشخص شد یک صحنه ضبط شده توسط "مهران" که در حال زورگیری و آزار و اذیت با قمه از نوجوانی است در ان وجود دارد.

به دنبال این موضوع متهمان بلافاصله تحت الحفظ به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند که در ادامه فیلم ضبط شده طی گزارشی به مقام قضایی منعکس و دستور پیگیری ویژه این پرونده صادر شد.

 ماموران در ادامه ضمن شناسایی "حامد" فردی که از وی توسط باند "مهران" زورگیری شده بود ‏شناسایی و شاکی پس از دعوت به کلانتری در مواجه حضوری متهمان را شناسایی و اعلام داشت متهمان در تاریخ 17فروردین ماه در حاشیه بزرگراه نواب درحالیکه منتظر کرایه تاکسی به مقصد میدان توحید بودم با قمه از من زورگیری کرده و گوشی و تمامی وجه نقد مرا به زور سرقت کردند.

سرهنگ کیومرث حسنوند درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:با اطلاعات بدست آمده از شاکی و تحقیقات و بازجویی های فنی صورت گرفته از متهمان مشخص شد متهمان اعضای باند زورگیران خشن در مرکز پایتخت هستند که پس از شناسایی طعمه های خود آنان را با زور و تهدید به مکان خلوتی کشانده ضمن آزار و اذیت و فیلمبرداری از این عمل بی شرمانه اموال با ارزش آنان را نیز به سرقت می بردند.

کلانتر 112 ابوسعید خاطرنشان کرد:پرونده ایی در این رابطه تشکیل و برای تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا