یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:سارقی که با کمین در اطراف بانک ها و شناسایی افراد بی سواد در شهرستان تربت جام خراسان رضوی، تحت عنوان کمک به آنها اقدام به سرقت می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش واحد دریافت خبریزدفردا بنا براعلام پلیس فتا:فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس مبنی بر اینکه از حساب بانکی اش مقادیری وجه نقد کم شده، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انتقال وجه از طریق دستگاههای عابر بانک بوده، به همین منظور پرونده به پلیس فتا شهرستان واگذار شد.

سرهنگ علی اصغر مختاری افزود: تیم رسیدگی كننده پرونده پس از بررسی اظهارات مالباخته با بازبینی دوربین های مدار بسته در محل وقوع سرقت، سارق را شناسایی و پس از یك سری تحقیقات با شناسایی محل اختفایش با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر كردند.

وی تصریح كرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم مشخص شد این سارق 18 ساله با کمین در اطراف بانک ها و شناسایی افراد بی سواد، از بی سوادی آنها سوء استفاده کرده و تحت عنوان کمک، به حساب آنها دستبرد می زده است.

در ادامه بازجوئی های به عمل آمده متهم اظهار داشت: شاکی از من بدلیل بی سوادی اش درخواست کمک کرد تا مبلغ دو میلیون ریال را برای وی منتقل کنم و من با دیدن موجودی وی وسوسه شده و یک میلیون ریال را به حساب خودم منتقل كردم.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، از شهروندان خواست به هیچ عنوان کارت عابر بانك خود را در اختیار دیگران قرار نداده و نسبت به هشدار های انتظامی پلیس که در کنار دستگاه های خودپرداز نصب شده است، توجه لازم را داشته باشند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا