یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرپلیس"رییس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارق اینترنتی كه به حساب خواهر خود دستبرد زده بود، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنا براعلام پلیس فتا:،سرهنگ "سید عبدالمطلب مرتضویان " در تشریح این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه ای مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی خانم جوانی ، رسیدگی به آن در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با پیگیری و اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم که برادر شاکیه بود شناسایی و مشخص شد وی در مراحل مختلف اقدام به سرقت از حساب بانكی خواهر خود کرده است.
این مسئول انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به جرم خود، ادامه داد: وی با سوء استفاده از اعتماد خواهرش و به دست آوردن اطلاعات حساب بانكی اش، بیش از 000/500/2 ریال شارژ تلفن همراه خریده است.
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد به خانواده های توصیه کرد: متاسفانه امروزه در برخی از خانواده ها، فرزندان با سوء استفاده از اعتماد والدین و حتی اعضای خانواده ، یا بعضاً به واسطه غرور كاذب از والدین طلب پول نمی كنند لیكن با تحصیل رمز و اطلاعات حساب در بستر اینترنت و به شیوه های مختلف بدون نیاز به كارت بانك از حساب والدین سرقت می کنند و به تبع آن استفاده نامتعارف از وجه مسروقه، خود زمینه ساز انحراف در فرزندان می باشد.
پرونده پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا