یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرپلیس"رییس پلیس فتای استان سمنان خبر داد: دوست دنیای واقعی که سارق اینترنتی 18 میلیون ریالی از کار در آمد، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنا براعلام پلیس فتا:،سرگرد "سید علی میر احمدی" به تشریح این مطلب پرداخت و گفت: با مراجعه شهروند سمنانی به پلیس فتا و ارایه شکایت نامه ای با موضوع سرقت از حساب بانکی اش، پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.
سرگرد میر احمدی افزود: در تحقیقات ماموران پلیس سرقت مبلغ 18 میلیون ریالبه صورت ایترنتی از حساب بانکی شاکی تایید و تحقیقات برای شناسایی سارق آغاز شد.
وی به ظن ماموران رسیدگی کننده پرونده به یکی از دوستان و نزدیکان شاکی اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه سرقت وجه نقد از طریق خرید شارژ تلفن همراه صورت گرفته بود، در ادامه تحقیقات سارق که یکی از دوستان بسیار نزدیک شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.
به گفته میراحمدی سارق دستگیر شده در اظهارات خود به سوء استفاده از اعتماد دوست خود و برداشت از حساب وی با استفاده از اطلاعات حسابش اعتراف کرد.
رییس پلیس فتای استان سمنان با بیان این مطلب که شاکی پرونده به محض اطلاع از اینکه دوستش از حساب بانکی وی سرقت کرده است رضایت داد، به عموم شهروندان توصیه کرد: از اعتماد نابجا به دوستان و نزدیکانتان در واگذاری رمز کارت های بانکی پرهیز و وسامانه اس ام اس حساب بانکی خود را فعال کنید.
پرونده مورد اشاره پس از تكمیل تحقیقات به دادسرای سمنان ارسال شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا