یزدفردا:سرویس حوادث :رییس هلال احمر مهریز از انجام موفقیت آمیز عملیات رهایی پدر و فرزندی که در کوه نارکی این شهرستان گرفتار شده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا  ” محمد رضا دهقانی زاده ”  با اعلام این خبر افزود: پدر ۵۵ ساله با فرزند ۲۷ ساله خود که عصر دیروز  از یزد برای کوهنوردی به ارتفاعات نارکی مهریز رفته بودند بعلت عدم آشنایی به منطقه گرفتار می شوند .

وی اضافه کرد: آنها با تلفن همراه خود با ۱۱۲ تماس می گیرند و بلافصله گروه امداد و نجات کوهستان هلال احمر مهریز به ظرفیت شش نیرو با امکانات و تجهیزات لازم به منطقه اعزام و بعد از ۱۴ ساعت  تلاش مضاعف موفق به نجات  و رهایی این افراد می شوند .

رییس هلال احمر شهرستان مهریز خاطر نشان کرد: پدر و پسر بعد از نجات از صخره های صعب العبور منطقه نارکی به مهریز منتقل که ضمن توزیع آب و غذا به آنها به یزد اعزام می شوند و مشکلی ندارند .

دهقانی زاده از آمادگی کامل گروه امداد و نجات کوهستان این جمعیت در طول سال خبر داد و همچنین خواست تا در صورت بروز مشکلی تلفن ۱۱۲ را فراموش نکنند .

وی  همچنین با اشاره به خطرناک بودن ارتفاعات مهریز و بخصوص نارکی که قبلا هم چند اتقاف تلخ در آن بروز کرده خواستار رعایت مقررات در انجام ورزش کوهپیمایی در سطح این شهرستان شد تا مشکلی برایشان رخ ندهد .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا