یزدفردا"سرویس حوادث"خبرپلیس: در حادثه برخورد موتورسیكلت با جدول خیابان در شهرستان تفت استان یزد راكب57 ساله موتورسیكلت جان خود را از دست داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنا براعلام پلیس استان یزد: سرهنگ" محمد حسن باقری" با اعلام این خبر گفت: درساعت 21 شب گذشته  با اعلام خبری از طریق تلفن 110 مبنی بر برخورد یكدستگاه موتورسیكلت با جدول خیابان در میدان قدس شهرستان تفت بلافاصله ماموران گشت كلانتری مركز و راهور این شهرستان در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد ادامه داد: بنا بر اعلام افسر كارشناس راهور، راكب موتورسیكلت با سرعت زیاد در حال حركت بوده كه با تركیدن لاستیك جلو، تعادل خود را از دست می دهد و به جدول و دیواره رودخانه میدان برخورد می كند.

متاسفانه در این حادثه راكب 57 ساله موتورسیكلت به علت شدت جراحات وارده و عدم استفاده از كلاه ایمنی جان خود را از دست می دهد.

معاون اجتماعی استان یزد با اشاره به این مطلب كه؛ اكثر تصادفات فوتی راكبین موتورسیكلت، در اثر ضربه و صدمات به سر به علت استفاده نكردن از كلاه ایمنی می باشد؛ از هموطنان به ویژه موتورسواران درخواست كرد: ضمن جدی گرفتن توصیه های پلیس، در هنگام استفاده از این وسیله نقلیه حتما از كلاه ایمنی استفاده كنند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا