دستگیری سارقان اینترنتی در "دشتستان "
یزدفردا"سرویس اجتماعی/حوادث/خبرپلیس:رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری دو متهم که بصورت اینترنتی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بودند ، خبر داد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنا براعلام پلیس فتا:،سرهنگ "داریوش پورسعید " در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان دشتستان در پی شکایت خانمی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش بلافاصله ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.
وی بیان کرد : در تحقیقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی های فنی مشخص شد تمامی برداشت ها بصورت خرید اینترنتی انجام شده است.
سرهنگ پورسعید افزود : دو نفر متهم در این راستا شناسایی و ضمن هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح انتقال داده شدند.
رئیس پلیس فتا استان بوشهر تصریح کرد : متهمان با توجه به شواهد و قرائن لب به اعتراف برداشت غیرمجاز از حساب بانکی فرد شاکی گشودند و اظهارداشتند: در یکی از شبکه های اجتماعی با وی آشنا شده و از طریق اغفال وی و بدست آوردن رمز دوم حسابش اقدام به برداشت غیرمجاز نموده اند.
رئیس پلیس فتا استان بوشهر در پایان خاطر نشان ساخت: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات شخصی ریانه ای و حساب بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا