یزدفردا "سرویس اجتماعی" حوادث"خبر پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان "بندر لنگه" استان هرمزگان از دستگیری یک زن جوان به اتهام برداشت اینترنتی غیر مجاز خبر داد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:سرهنگ "علی دامن افشان" در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در بررسی های خود متوجه شدند طی چند مرحله مبلغ دو میلیون و 800 هزار ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی شاکی به صورت اینترنتی برداشت و جهت خرید کارت شارژ مورد استفاده قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی "بندرلنگه" با بیان اینکه با انجام اقدامات فنی، کارآگاهان موفق شدند زن جوانی را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند، افزود: متهم در بازجویی های انجام شده و مواجهه با شواهد و قرائن ضمن اعتراف به انجام بزه انتسابی، اظهار نمود؛ با توجه به ارتباط خانوادگی با فرد شاکی ضمن رفت و آمد به منزل وی اقدام به سرقت شماره کارت و رمز دوم حساب مالباخته کرده و از این طریق مبلغی را به صورت خرید کارت شارژ سرقت کرده است.
"دامن افشان" یادآور شد: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا