یزدفردا "سرویس اجتماعی" حوادث"خبر پلیس:رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با سوء استفاده از مشخصات عابر بانک صاحب مغازه سابق خود نسبت به برداشت غیر مجاز از آن، اقدام کرده بود خبر داد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:سرهنگ "حسینی پور" در تشریح این خبر گفت : در پی شکایت شخصی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار  پلیس قرار می گیرد .
وی افزود:ماموران  پس از انجام تحقیقات میدانی از شاکی دریافتند که وی برای خرید شارژ از رمز دوم اینترنتی این اطلاعات را در گوشی همراه خود ذخیره داشته و با تحقیقات تکمیلی مشخص شد تمام برداشت های غیر مجاز صرف خرید شارژ تلفن شده است.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با اقدامات تخصصی و تکمیلی متهم را شناسایی و طی عملیاتی دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.
 سرهنگ حسینی پور تصریح کرد : متهم که قبلا به عنوان شاگرد در مغازه شاکی مشغول به کار بوده در ابتدا از پذیرفتن هرگونه اتهامی خودداری و اظهار داشت که شاکی بدلیل دشمنی وی را اخراج و سرقت را به نیز وی نسبت داده است ولی پس از مشاهده ادله و شواهد جمع آوری شده  لب به اعتراف گشود و بیان داشت زمانی که در مغازه شاکی مشغول به کار بوده از اطلاعات بانکی ورمز دوم عابر بانک وی اطلاع یافته و نسبت خرید اقدام کرده است که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
رییس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در پایان به شهروندان توصیه کرد که بهترین راه برای حفظ و نگهداری اطلاعات عابر بانک به خاطر سپردن آن است  و از ذخیره آن در تلفن همراه و ... که امکان دسترسی دیگران به آن وجود دارد خودداری کنند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا