یزدفردا "سرویس اجتماعی" حوادث"خبر پلیس:رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت : فردی با سوء استفاده از اعتماد دوستش ، از حساب بانکی وی برای خود شارژ تلفن همراه خریداری می کرد .
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:سرهنگ " حسینی " گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت متعدد و غیر مجاز از حساب بانکی اش ، پیگیری پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت .
وی ادامه داد : با انجام یکسری تحقیقات مشخص شد که مبلغ یک میلیون و 800 هزار ریال شارژ تلفن همراه طی چند نوبت از حساب شاکی خریداری شده است .
رئیس پلیس فتا با اشاره به این که پس از شناسایی ، متهم به پلیس فتا احضار شد ، افزود : متهم در ابتدا منکر هرگونه برداشت غیر مجاز شد اما پس از مواجه شدن با مستندات غیر قابل انکار لب به اعتراف گشود و بیان داشت که هر دو نفر دانشجوی یک دانشگاه هستیم و چندی پیش وقتی دوستم قصد تغییر رمز دوم را داشت شماره کارت و رمز را سرقت کردم و از آن روز به بعد اقدام به خرید شارژ از حساب دوستم کردم .
" حسینی " اظهار داشت : پس از انجام اقدامات تکمیلی پرونده همراه با مستندات بدست آمده تحویل شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب بیرجند شد .
وی در پایان تصریح کرد : شهروندان محترم از بازگو کردن و در اختیار گذاشتن رمز حساب بانکی خود به دیگران خودداری کرده و هر چند وقت یکبار نسبت به تغییر آن اقدام کنند .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا