حمید رضا حجازی: به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حیدرزاده در دیدار اعضای ستاد دکتر روحانی در طبس با معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس که از اعضای این ستاد بوده است و به تازگی به این سمت منصوب شده است گفت: خرداد ماه مملو از حوادث بزرگی است که هرکدام از آنها نقطه عطفی در انقلاب اسلامی به شمار می روند.

وی به دوم خرداد ماه اشاره کرد و این روز را سرآغاز اصلاحات دانست و گفت: اگرچه دستهایی خواست که این گفتمان را نابود کند اما جون این گفتمان بر مبنای انقلاب اسلامی است هنوز زنده است و در انتخابات 24 خرداد ماه هم نشان داد که در جامعه از پتانسیل بالایی برخوردار است و مردم آروز دارند این گفتمان جایگاه خود را به دست آورد.

حیدرزاده گفت: سوم خرداد ماه نیز سالروز آزادسازی خرمشهر است که در این روز جنگ وارد فاز جدید شده و نگاه ها به سمت ایران عوض شد.

وی افزود: 14 خرداد ماه نیز ارتحال بزرگ مردی است که در تاریخ شیعه نمی توانیم بدیل و نظیری برای او پیدا کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در طبس: 15 خردادماه را نقطه آغازین شروع انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته گفت: 24 خرداد ماه اگر از دوم خردادماه ببیشتر نباشد چیزی کم ندارد چراکه هیچکس فکر نمی کرد بعد از آن حصرها مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند و در دوم خرداد ماه چنین هجمه و تبلیغاتی بر علیه اصلاحات نبود.

وی ادامه داد: مردم در 24 خردادبا اشاره اصلاحات به میدان آمده و در پای صندوق های رای حاضر شدند.

*رایحه اعتدال دیر به طبس وارد شد

حیدرزاده گفت: رایحه اعتدال دیر به طبس وارد شده و در اوج نامیدی ها برگزیده شدن جلالی به مدیریت آموزش و پرورش طبس به عنوان سازمانی که هدایت کننده فرهنگ است بسیار امیدوار کننده است و امیدواریم این حرکت ادامه دارد بوده و اینجا حلقه پایانی نباشد و مردانی در راس هرم مدیریت شهرستان ببینیم که معتدل باشند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که رای را حق الناس برشمرده بودند گت: حق النقاس تنها شمارش آرا نیست و اگر از پیام 24 خرداد ماه حمایت نکرده و در خواست مردم را گوش ندهیم حق الناس را رعات نکرده ایم.

*مدیران شهرستان باید با گفتمان دولت سنخیت داشته باشند

رئیس ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در طبس گفت: هر مدیری که بخواهد در شهرستان نصب شود باید با گفتمان دولت که مردم به آن رای داده اند سنخیت داشته باشد چراکه در غیر اینصورت زیرپاگذاشتن حق الناس است و این مساله به کندی در طبس اجرا می شود.

حیدرزاده: فرماندار طبس از مدیران توانمند و خوب است

وی گفت: با فرماندار طبس مشکلی نداشته و وی نماینده دولتی است که از خود ما است و اگر وی بخواهد با او دیدار می کنم.

حیدرزاده گفت: فرماندار طبس از مدیران توانمند و خوب است که ما به توانمندی و خلاقیت وی احترام می گذاریم ولی به برخی اختیارات که به بعضی از افراد واگذار کرده است انتقاد داریم.

محمود جلالی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس نیز در این مراسم گفت: خدمت در آموزش و پرورش افتخار است که ستاد این بار سنگین را بر دوش من نهاده است و آنچه در آموزش و پرورش انجام میشود باجاهای دیگر متفاوت است چراکه در اینجا یکسری متون بالادستی از جلمه سندچشم انداز، برنامه پنجم توسعه ، مصوبات شورای عالی آموش و پرورش و رویکردهای دولت تدبیر و امید، دستورالعمل های ابلاغی وزات و مدیر کل تکلیف مدیر را روشن کرده است.

وی گفت: بنده باید به اصل تعلیم و تربیت که یک اصل جدی است و در شهر طبس بیمار ابوده و نیاز به کار مضاعف دارد تلاش کنم و با نماینده عالی دولت و فرماندار ویژه شهرستان هم ارتباط بیشتری داشته باشم.

 

جلالی گفت: حرف ستاد مطالبات مردم است و من هم وظیفه داردم در راه تحققاهداف تعلیم و تربیت و مطالبات مردم قدم های موثری بردارم.

جواد قاسمیان قائم مقام ستاد روحانی در طبس و رئیس شاخه جوانان اصلاح طلب نیز با تبریک انتصاب جلالی به این سمت گفت: امیدواریم شاهد اجرا شدن خواسته های مردم در 24 خرداد ماه سال گذشته باشیم.

وی گفت: دغدغه های فرهنگیان از لحاظ معیشت و رفاه در کیفیت آموزش و پرورش تاثیر دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا