یزدفردا - جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد از دستگيري فردي خبر داد كه به انگيزه انتقام جويي اقدام به هتك حيثيت رئيس خود در شبكه اجتماعي كرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ،  سرهنگ"عطاءا... احمدی " در اين باره گفت : با اعلام  شكايت يکي از شهروندان مبني بر اینکه فردی ناشناس با بارگذاري گالري تصاوير غیر اخلاقی ،اقدام به هتك حيثيت وي كرده است  پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس سایبری استان یزد قرار گرفت .

وي ادامه داد: ماموران پليس سايبري استان با انجام کار کارشناسی و فنی و تحقيقات ميداني یک نفر  از همکاران شاکیه را دستگير و به پليس فتا استان انتقال دادند.

 احمدي ادامه داد : متهم در در ابتدا منكر هرگونه جرمي شد ولي با توجه به وجود دلایل مستند و موجه مکشوفه توسط پلیس ، به جرم ارتکابی اقرار و بيان كرد : به دليل اينكه وي در محيط كار با من بد رفتاري مي كرد از اوكينه به دل گرفتم و جهت انتقام جويي پروفايلي را طراحي واقدام به ارسال عكس هاي مستهجن منتسب به وي در شبكه هاي اجتماعي كردم .

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزددر پايان  با بيان اينكه متهم تحويل مراجع قانوني شد به کاربران  فضای مجازی توصیه كرد: با توجه به اينكه امکان جعل پروفایل ، نام و مشخصات افراد در این شبکه ها به راحتی امکان پذیر است شبکه ی اجتماعی را حریم امن خود نپندارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا