به مناسبت روز شوراها ، اعضای شورای اسلامی شهر یزد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حميدرضا مطهريان نائب رئيس شوراي اسلامي شهر يزد ضمن ارائه گزارش 8 ماه دور چهارم شوراي اسلامي شهر ، تعداد جلسات علني شورا را 72 جلسه با 205 مصوبه اعلام نمود.

وي رويكرد سال 93 شورا و شهرداري را توجه به عمق محلات و احيا ، ايجاد و حفظ فضاي سبز  دانست.

در ادامه ، حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در یزد با اشاره به چگونگی تشکیل شوراها گفت : برخی شوراها با هماهنگی و همراهی یکدیگر توانستند بیشتر به مردم خدمت کنند و برعکس آن شوراهایی که با یکدیگر هماهنگ و همراه نبودند نتوانستند موفق عمل نمایند.

ايشان ضمن بیان اینکه کارهای ما باید به نیت خدا و برای رضایت خداوند و جلب اعتماد مردم باشد، اظهارداشت: اعضای شوراها باید پیشنهادات مختلف برای توسعه شهر مطرح و بررسی نمایند و پیشنهاداتی که قابلیت اجرا دارد و مشکل مردم را حل می کند را بپذیرند در غیراین صورت باید از آن پرهیز نمایند.

حضرت آیت الله ناصری ادامه داد: ما باید در انجام کارها سعی کنیم برای کارهای مهم شهر زمان بیشتری صرف نمائیم و کارهای کوچک را به دیگران واگذار کنیم.

ايشان مهمترین مسئله شهر یزد را میراث و بافت قدیم ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: همه مسئولین استان باید با همکاری یکدیگر به بافت توجه بیشتری نمایند و در راستای احیای آن اقدامات موثری انجام دهید.

امام جمعه یزد بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی شهر و منظروسیمای شهری تاکید کردند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا