فرماندار یزد تأکید کرد:برخورد قانونی با متخلفین حوزه بهداشت و سلامت در سطح شهرستان

محمود شاکری شمسی فرماندار در جلسه ی بررسی مسائل و مشکلات منطقه کشتارگاه قدیم یزد بر برخورد قانونی با متخلفین حوزه  بهداشت و سلامت تأکید کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، محمود شاکری شمسی در این جلسه با بیان اینکه موضوع بهداشت و سلامت در سطح جامعه و زندگی افراد یک موضوع مهم و اساسی است افزود: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و سلامت اقدامات خوبی در سطح شهرها و روستاها انجام شده و بحمدا... به موفقیتهای چشمگیری در این حوزه دست پیدا کرده ایم.

فرماندار گفت: البته در پاره ای از موارد شاهد هستیم که برخی از افراد سود جو در جهت کسب منافع شخصی خود دست به اقداماتی می زنند که وضعیت بهداشتی شهر و مردم را به خطر می اندازد.

وی با تأکید به اینکه با متخلفین حوزه بهداشت و سلامت در سطح شهرستان برخورد قانونی صورت خواهد خاطر نشان کرد: در بحث محیط زیست و بهداشت در سطح شهرستان با هیچ کسی تعارف نداریم و در این خصوص با هماهنگی به عمل آمده با سایر دستگاه های مسئول با افرادی که قصد کم کاری دارند  برابر مقررات رفتار خواهد شد.

شاکری شمسی با اشاره به اینکه برخی از ساکنین محله کشتارگاه قدیم یزد گلایه هایی در خصوص مسائل بهداشتی این منطقه از شهر داشته اند اظهار داشت: شهرداری ، مرکز بهداشت ، دامپزشکی، محیط زیست  و سایر دستگاههای ذیربط موظف هستند  با نظارت دقیق تر و مستمر از عرضه دام زنده و کشتار غیر مجاز دام جلوگیری نمایند. 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا