به گزارش خبرنگار ما در طبس: مهدی قاسمی زاده رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان طبس و رئیس ستاد بزرگداشت هفته كار و كارگر  در جلسه برنامه ریزی این هفته، کارگران را رکن اصلی در تولید دانست و خواستار تقدير و تشكر ويژه مديران از كارگران خود در هفته كارگر شد.

حمیدرضا صولتی دبیر ستاد هفته کار و کارگر شهرستان طبس نیز گفت: یک ضلع کار، کارگر است و این هفته فرصت مناسبی است تا از خدمت بی منت آنان قدردانی شود.

صولتی افزود: دوضلع دیگر کار بدون ضلع سوم که همان کارگران هستند هیچگونه کارایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان طبس جایی به نام کارگر یا شهدای کارگر نامگذاری نشده است از شهرداری طبس خواست تا یک میدان یا بوستان را در هفته کار و کارگر به نام این اقشار زحمت کش نامگذاری شود.

شرکت  دسته جمعي  کارگران و کار فرمایان در برنامه هاي پنجم ارديبهشت ماه، سالروز شكست حمله نظامي آمريكا در صحراي طبس، شركت منسجم كليه كارگران و كارفرمايان در نماز عبادي سياسي جمعه و استفاده از تريبون نماز جمعه جهت گراميداشت هفته كار و كارگر ، ديدار كارفرمايان و نمايندگان كارگران و اعضاء تشكلات كارگري و كارفرمايي با امام جمعه ، مدير كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت استانداري و فرمانداري ويژه شهرستان طبس از جمله برنامه های هفته کارو کارگر در شهرستان طبس است.

برگزاري جشن ويژه  به مناسبت هفته  گرامیداشت كار و كارگر و تقدير از كارگان نمونه واحدها، انجام تبليغات محيطي در كارگاه ها به مناسبت گراميداشت هفته كار وكارگر،  تهيه سبد كالا ، كارت هديه و در نظر گرفتن مرخصي تشويقي  توسط مدیران واحدها براي كارگران در این هفته ، برگزاري اردوی يك روزه كوهنوردي به ارتفاعات شهرستان ،سركشي از خانواده هاي شهداي كارگر و كارگراني كه در حوادث ناشي از كار، از کار افتاده شده اند از دیگر برنامه های هفته کار و کارگر در شهرستان طبس می باشد.

در این هفته همچنین مسابقات هندبال ساحلي با حضور چهار  تيم از  استان‌هاي مجاور و مركز استان در طبس برگزار خواهد شد و در آغاز این هفته نیز  زنگ كار و كارگر در مدارس شهرستان با هماهنگي مدیریت آموزش و پرورش طبس به صدا در  خواهد آمد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا