پیام محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف شهرستانهای یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 12 فروردین ماه 1358

بسمه تعالی

رهبر کبیرانقلاب اسلامی امام خمینی" قدس سره" فرمودند:

" صبح گاه 12 فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند.

انتخاب واژه ی عید برای چنین روزی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی یک انتخاب دقیق و صحیح است؛ زیرا عید به روزی اطلاق می شود که آن روز نو و شادی آفرین باشد و باعث سربلندی و مجد یک ملت شود. بنابراین دوازدهم فروردین از بزرگترین اعیاد انقلاب اسلامی ایران می باشد. این عید خجسته ملی و انقلابی را به عموم همشهریان عزیز تبریک گفته و یاد و خاطره تمامی رشادت ها و جانفشانی های ملت بزرگ ایران را برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی گرامی می داریم.

********************

ملت آگاه و غیور ایران در طی سی و شش سال گذشته همواره بر حرکت در این مسیر نورانی که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، استوار بوده و خواهد ماند.

یوم الله 12 فروردین به فرموده امام راحل و عظیم الشأن؛ خداوند تعالی بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین است درهم پیچید و با برقراری جمهوری اسلامی وراثت حقه را به آنان ارزانی داشت روز مبارک و خجسته ای که ارزشهای انسانی جان تازه ای گرفت و جمهوری اسلامی به دست این امت خداجوی بنا نهاده شد.

********************

آنچه در فروردین 58 اتفاق افتاد چیزی جز انسجام و توکل بخدا و بهره مندی از دستورات الهی نبود و مردم از ستم رها شده با رأی 98 درصدی، عشق و ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساند.

در این روز پر برکت نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن ها دیگرباره نه تنها در ایران اسلای بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت. در این روز مقدس حکومتی شکل گرفت که شعار اصلی آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

********************

اکنون پس از 36 سال از آن روز حماسی و تاریخی، کشور عزیزمان با اقتدار و سربلندی قله های فتح و ظفر را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارد و گذر از حوادث متعدد برای دشمنان درس بزرگ و برای دوستان

و مریدان انقلاب اسلامی تجربه ارزشمند بجای گذاشت که همه اینها نشان از الهی بودن اهداف انقلاب اسلامی دارد.

********************

با تبریک این روز فرخنده و با عظمت انتظار می رود عموم مردم قدرشناس ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان یزد در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی، بار دیگر ارادت خود را به آرمانهای بلند امام و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی "مدظله" اعلام نمایند.

محمدصالح جوکار

نماینده مردم شریف شهرستانهای یزد و اشکذر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا