روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و شهرداري طبس، جعفر حقگو با اشاره به فرارسيدن چهارشنبه پايان سال و برگزاري مراسم چهارشنبه سوري از همشهريان خواست نسبت به رعايت اصول ايمني و پرهيز از حركات حادثه ساز دقت كنند.

مسوول آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري طبس با تاكيد بر آماده باش كامل آتش نشانان طبس گفت: با عنايت به فرهنگ بالا و ديدگاه ديني مردم بزرگوار طبس انشالله نوروز 93 با حفظ حرمت فاطميه شاهد برگزاري نوروزي آرام خواهيم بود.

وي تصريح كرد: آتش نشاني شهرداري طبس با توزيع بروشور و تراكت آموزشي، توجيهي نسبت به راهنمايي همشهريان در پرهيز از حركات خطرآفرين و نيز نحوه استفاده از خاموش كننده هاي دستي اقدام كرده است.

حقگو تاكيد كرد: در مكاتبه با اماكن اقامتي بويژه آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) طبس بر رعايت نكات ايمني در خصوص نصب چادرهاي اقامت موقت و استقرار خاموش كننده هاي كوچك در پاركينگ ها توصيه شده است.

اين مقام مسوول افزود: در روزهاي پاياني سال جايگاه هاي عرضه سوخت، پاركينگ ها، اصناف و اماكن تفريحي، اقامتي شهر طبس مورد بازديد قرار گرفت و متصديان آنها موظف به رعايت نكات ايمني مورد تذكر و استفاده از تجهيزات اطفاء حريق شدند.

جعفر حقگو به آماده باش آتش نشاني شهرداري طبس اشاره كرد و گفت: اين واحد با كنترل دقيق امكانات و تجهيزات و تامين نيروي انساني مورد نياز از طريق دعوت از داوطلبان و نيز دعوت به مشاركت آتش نشاني فرودگاه طبس و اداره كل راه آهن شرق، هوشيارانه آماده خدمات به موقع مي باشد.

مسوول آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري طبس به وجود نعمت گازشهري در نوروز 93 نيز اشاره كرد و افزود: شهروندان عزيز طبس در استفاده از لوازم گازسوز تدابير امن انديشيده تا شاهد حوادث ناگوار نباشيم.

وي تاكيد كرد: تلفن هاي 125 – 03534222222 و 03534224444 به طور شبانه روز آماده پاسخگويي به شهروندان طبسي و زائران و مجاوران حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) مي باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا