استاندار يزد در شوراي شهر يزد :شوراها یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است

این مطلب را فلاح زاده استاندار یزد در هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت و افزود : یکی از اصول مترقي قانون اساسی اصل شوراهاست وی گفت : قوت شورا قوت شهرداری است و قوت شهرداری رفع نیازمندی شهروندان و رضایت مردم است.
شورا می توانند از زمان بهترین استفاده را بکنند و برای چهار سالی که انتخاب می شوند هم به کارهای روزمره مردم رسیدگی كنند و هم اجراي طرحهاي اساسی و توسعه همه جانبه را در برنامه قرار دهند.
استاندار یزد بر ساماندهی ورودیهای شهر ،بلوار آزادگان و توجه به بافت قدیم تاکید کرد .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهريزد هفتاد ویکمین جلسه شورا با حضور استاندار، فرماندار ،مدیرکل دادگستری استان ،معاونت عمرانی فرمانداری ،شهردار یزد تشکیل گردید.
این گزارش حاکی است سید علیمحمد میرحسینی رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: در این جلسه سه موضوع 1) بررسی دستورالعمل کمیته انطباق 2) ایجاد هماهنگی به منظور تسریع در رسیدگی به مصوبات شورا 3) بررسی وظایف نظارتی شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی گفت : محور انجام کارها قوانین و مقررات و مصوباتی است که ابلاغ می شود و سلایق نمی تواند در آن نقش داشته باشد و همه ما در برابر آنچه قانون گفته الزام داریم سر تعظیم فرودآوریم.
عظیمی نیا فرماندار یزد تصریح کرد : بر اساس قانون و وظیفه ای که بر عهده ما گذاشته شد موظف هستیم مصوباتی که احیاناً اشکال دارد را اعلام نمائیم.
وی گفت: با تصمیمات شورا در دوره دوم و درادامه در این دوره شاهدآن هستیم که چهره شهر در حال تغییر است و د شهر در حال پیشرفت است و به عنوان یک شهروند تشکر و قدردانی می نمائیم
حیدری مدیرکل دادگستری استان نیز اظهار داشت هدف. عمران و آبادانی شهر یزد است و باید دست به دست هم دهیم و معضلاتی که وجود دارد رارفع نمائیم و موجبات آسایش و آرامش مردم را فراهم نمائیم . تشکیل کمیته تطبیق یک ضرورت است تا اگر مصوبه ای مشکل دارد رفع شود.

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا