مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد با اشاره به ایام فاطمیه گفت:نمایشگاه حریم حوراء با حضور مدیران کشور استانی افتتاح می شود.

حجت الاسلام رضا رویت طی نشستی با اعلام این خبرافزود:این نمایشگاه به مناسبت ایام فاطمیه در مساحت 1800متر مربع یک مجموعه بی نظیر در سطح ملی به حساب می آید.

وی ادامه داد که مجموعه نمایشگاهی حریم حوراء در ایام فاطمیه مجموعه ای از حوادث تاریخی زمان حضرت فاطمه زهرا (س) و ماجرای شهادت آن بانوی اسلام را به تصویر می کشد.

به گفته وی این پروژه در بخش های کعبه ،ولادت حضرت محمد ،واقعه غدیر ،رحلت پیامبر ، سقیفه بنی ساعد ، باغ فدک ، کوچه های بنی هاشم ،خانه حضرت زهرا (س) قبرستان بقیع طراحی شده و ماجرای شهادت حضرت زهرا(س) و سیر تاریخی این واقعه جانگداز را در معرض دید علاقه مندان قراخواهد داد.

رویت گفت: با هماهنگی های انجام شده امیدواریم این مجموعه در روز 22 اسفند ماه با حضور یکی از مسئولین کشوری و مدیران ارشد استان افتتاح گردد.
 
مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد خواهان اطلاع رسانی به این نمایشگاه عظیم فرهنگی از سوی رسانه ها شد و افزود: تعامل با دیگر نهاد ها جهت اطلاع رسانی همگانی این نمایشگاه ضروری است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا