گروه استان ها- معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد از نگاه كارشناسانه در تحليل خطرات مراسم چهارشنبه آخر سال براي اقشار مختلف اجتماعي در اين استان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد حسن باقري" در اين باره گفت: تجزيه و تحليل عميق براي شناخت معضلات اجتماعي ضرورتي است كه بايد با برنامه ريزي و روشي صحيح در راستاي مرتفع كردن اثرات نامطلوب آن اقدام كرد.
وي افزود: فرماندهي انتظامي استان يزد نيز در راستاي وظيفه ايجاد و امنيت پايدار، همواره تغييرات اجتماعي را با نگاهي علمي و تحليل گرايانه مورد بررسي قرار داده و با توجه به دل نگراني هاي خانواده ها در راستاي ايجاد محيط امن و آرام برنامه ريزي مي كند.
باقري تجربه تلخ برخي حوادث در مراسم چهارشنبه آخر سال را به عنوان يك دغدعه و نگراني خانواده ها در آستانه سال جديد خواند و به نگاه فرهنگي پليس در برخورد با آسيب هاي آن اشاره كرد.
وي اضافه كرد: برگزاري جلسات كارشناسي با نهادها و ارگان هاي دولتي و مردم نهاد به منظور شناسايي و اتخاذ راهكارهايي كاربردي از جمله اقداماتي بوده كه پليس استان در راستاي آسيب شناسي خطرات مراسم چهارشنبه آخر سال انجام داده است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد توجه به قشر جوان و نوجوان را يكي از مهم ترين برنامه ريزها در رويكرد پليس دانست و بيان داشت: هر ساله در مراسم چهارشنبه آخر سال، تعدادي از جوانان و نوجوانان به دليل بي توجهي به توصيه هاي كارشناسان در استفاده نادرست از وسايل محترقه دچار صدمات جاني و روحي غيرقابل جبران براي خود و ديگر شهروندان مي شوند.


مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا