امام جمعه شهرستان ابرکوه گفت: رفع فقر و محرومیت در عرصه های فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه، از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "حجت الاسلام والمسلمین حسینی" در دیدار با امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) و اعضای کانون جوانان پیروی ولایت شهرستان ابرکوه با بیان این مطلب افزود: اگر با تأمل در تاریخ بنگریم، درمی یابیم که بعثت پیامبر(ص) حادثه ای برای نجات بشریت بود؛ پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی در راستای حفظ و نگهداری و نجات هویت و اصالت این بعثت بعد از گذشت نزدیک به یک و نیم هزاره از بعثت بود.

وی ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر بیان داشت: دهه مبارک فجر برای همه ما شیرین ترین و ماندگار ترین خاطره است. انقلاب اسلامی در حقیقت یکی از زیباترین و ماندگار ترین حوادث تاریخ است و اگر کمی به عقب نگاه کنیم بعد از حادثه بعثت نبوی، ظهور انقلاب اسلامی از بارزترین حوادث اثر گذار در تاریخ اسلام و مسلمین بوده و سومین حادثه نیز ظهور منجی عالم بشیریت حضرت مهدی(عج) می باشد.

امام جمعه ابرکوه در ادامه خطاب به امدادگران و جوانان کانون پیوروی ولایت گفت: شما حضورتان در همه زمنیه های فرهنگی پر رنگ و نقش آفرین است و یکی از سرفصل های توفیق کمیته امداد، سرفصل فرهنگی است؛ یعنی بر خلاف آنچه که در اذهان تداعی می کند و نامهربانان تبلیغ می کنند که کمیته امداد گداپروری می کند، حرکت شما نشان می دهد کمیته امداد فرهنگ سازی می کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابرکوه در ادامه این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته امداد در بخش فرهنگی، پیروزی انقلاب را نوید بخش حضور مستضعفان در جامعه بیان کرد و گفت: انقلاب ما ثمره تلاش انسان هایی است که با وجود مشکلات فراوان اقتصادی، از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و بحمدا... تا به امروز همواره در خط مقدم حرکت کرده و استوارتر مانده اند.

حسن غلامپور افزود: مردم ما با پیروی از ولایت و با حضوری گسترده در راهپیمایی همچنان ثابت خواهند کرد که به آرمان های امام(ره) و شهدا وفادارند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا