یزدانه:امام جمعه تفت تاکید کرد: من هیچ تعرضی به صحبتهای استاندار یزد نداشته و ندارم.

حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا مديح در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری یزدانه، در خصوص خبری به نقل از سایت یزدرسا مبنی بر "واکنش نشان دادن وی نسبت به صحبت‌های استاندار یزد در زمینه وجود افسردگی در یزد" نسبت به سخنان استاندار اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من صحبت‌های ایشان را از جایی نخوانده‌ بودم؛ اگر کسی چیزی نقل کرده، از شیطنت برخی از سایتها بوده است.

امام جمعه تفت افزود: دقیقا پس از اینکه خطبه‌های نماز جمعه را ایراد کردم، از سخنان استاندار با خبر شدم و این نشان می‌دهد اگر صحبتی شده در واکنش به صحبت‌های استاندار یزد نبوده است.

وی با اشاره به تلاش برخی سایت‌ها برای نشان دادن تفرقه بین مسئولین اظهار داشت: این مسائل(اختلاف بین ائمه جمعه و مسئولان) واقعیت ندارد.

حجت الاسلام والمسلمين مدیح با تاکید بر اینکه معتقد است وجود افسردگی در یزد دروغ است، ابراز عقیده کرد: افسردگی در همه جای جهان دیده می‌شود؛ اینکه یزد را افسرده‌ترین استان در کشور می‌دانند درست نبوده و دروغ است.

وی با بیان اینکه "مگر می‌شود یزد با کسب رتبه‌های نخست در کنکور، موفقیت‌های بسیاری که در زمینه‌های مختلف دارد و اینکه همیشه جزو اولین‌ها بوده، افسرده باشد؟!" افزود: اینها همه القائات انحرافی و گاه ماهواره‌ای است که به یزد و مردمانش نسبت داده‌اند و هدفشان جمع کردن روضه‌ها و عزاداری هاست.

این در حالیست که یزدرسا اظهاراتی از سوی امام جمعه تفت منتشر کرده بود و در آن مدعی شده بود این اظهارات در واکنش به صحبت‌های استاندار یزد در زمینه وجود افسردگی در این استان بوده است؛ چنانچه متن این خبر با این عنوان مخابره شده بود: "مدیح، امام جمعه تفت: کسانی که در صدد القا افسردگی به خاطر روضه امام حسین هستند بدانند، تا شیعه هست، روضه و عزاداری هم هست."

نکته قابل توجه این بود که این خبر با روتیتر "واکنش‌ها به مصاحبه میرمحمدی، استاندار یزد" مخابره شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا