رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه : پاسخ نامه هایی که حدود یکسال پیش به درخواست شما در مورد معضلات و مشکلات نوشتیم چه شد????

جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه، در نامه ای سرگشاده اظهارات حجت الاسلام و المسلمین زارع زاده نماینده محترم مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی را مبنی بر نگرانی های ایشان از وضعیت فرهنگ ابرکوه وعدم دعوت مسئولین از ایشان به ابرکوه را نقد کرده است.

 متن نامه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارع زاده نماینده محترم مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی

 با سلام و آرزوی توفیق خدمت روز افزون همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم فهیم و عزیز و همراه در همه فراز و نشیب های انقلاب .

 آقای زارع زاده چندی پیش در پاسخ به گلایه امام جمعه محترم ابرکوه ، مواردی را فرموده بودید که به دلیل انتشار آن بر خود لازم دیدم به لحاظ روشن شدن افکار عمومی چند نکته را یادآور شوم چون احساس کردم که این پاسخ به نحوی ظلم به بعضی مدیران خدوم و مسئولانی است که به دلایل متعدد چون در مقام پاسخ برنمی آیند مورد هجمه قرار می گیرند ،

 ۱- جناب آقای زارع زاده چون فرموده بودید که ازآینده فرهنگ ابرکوه نگرانید و چون فرمودید مسئولی با شما تماس نمی گیرد به عنوان مثال و برای یک مورد پیگیری های اینجانب به منظور برگزاری چند برنامه فرهنگی که اتفاقا با استقبال شما هم روبرو شد ولی پس از آن به هیچکدام از تماس های اینجانب پاسخ داده نشد و حتی نماینده شما در شهرستان هم ضمن قول برای تماس با شما پاسخی به ما نداد.

۲- حداقل اداره متبوع اینجانب در کلیه برنامه های استانی خود از حضرت عالی دعوت بعمل آورده است ولی جای خالی نماینده محترم در همه مراسم ها احساس شد .

۳- جناب آقای زارع زاده چگونه برای فرهنگ اصیل و بلند این شهر نگرانید ، در صورتیکه حضور مقتدارنه در اغلب همایش ها و گرهمایی های ملی بدون نام از همشهریان بزرگوار و عزیز بنده نیست

 ۴- راستی جناب آقای زارع زاده پاسخ نامه هایی که حدود یکسال پیش به درخواست شما در مورد معضلات و مشکلات نوشتیم چه شد

۵- قول هماهنگی برای دیدار با وزیر پیشین که در چند مرحله در زمان حضور شما در ابرکوه و یزد گرفتیم چه شد.

 آقای زارع زاده با یادآوری یک نکته سخنانم را پایان می دهم ، گفته بودید مسئولین با شما در تماس نیستند و از شما دعوت نکرده اند سوال اینجاست مگر شما نماینده مسئولین هستید که بهانه عدم حضور در شهرستان عدم دعوت آنان است تا آنجا که ما میدانیم شما خواه و یا ناخواه نماینده مردم هستید و آن هم همه مردم ، چه کسانی که به شما رای داده اند چه کسانی که به شما رای نداده اند .

 والعاقبة للمتقین…

 جواد عادل

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا