معاون مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: توجه به اشتغال مددجویان از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "جلال شیخ‌پور" در همایش بزرگ کارآفرینی مددجویان با بیان این مطلب افزود: شأنیت اجتماعی انسان‌ها در ایجاد اشتغال نهفته است و کسی که اشتغال و درآمد داشته باشد، هم مشکلات خودش حل می‌شود و هم به دیگران کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: موضوع اشتغال تکنیک‌های خاص دارد، به غیر از سرمایه و مهارت که دو رکن اساسی برای کار هستند، حلقه پنهان دیگری به عنوان مهارت‌های کاری و مهارت‌های فنی نیز باید وجود داشته باشد.

شیخ پور با تاکید بر اینکه دیدن نیمه پنهان در کار و شغل زیرکی کار است، گفت: ما در ایجاد اشتغال چند گام داریم، ابتدا باید خودباوری و تصمیم‌گیری در مورد شغل ایجاد شود و در گام دوم نوع شغل مورد نظرمان را تعیین کنیم.

معاون مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افزود: در انتخاب شغل نباید روی امکان سرمایه‌گذاری کرد بلکه باید سرمایه‌گذاری را روی احتمالات قرار بدهیم، امکان کارهای مختلفی وجود دارد اما باید ببینم چقدر احتمال دارد ما در این کار بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا