در راستای اجرای مصوبه شورای عالی اشتغال و با مشارکت پست بانک ایران و مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و منظور ایجاد پایگاه اقتصادی روستا و تسهیل پرداخت وام، افتتاح حساب و اعطای وام برای اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه روستایی، صندوق تامین مالی خرد روستایی به در 10 هزار روستای کشور تاسیس می شود

صندوق تامین مالی خرد روستایی به منظور ایجاد پایگاه اقتصادی روستا و تسهیل پرداخت وام، در 10 هزار روستای کشور تاسیس می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در راستای اجرای مصوبه شورای عالی اشتغال و با مشارکت پست بانک ایران و مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و منظور ایجاد پایگاه اقتصادی روستا و تسهیل پرداخت وام، افتتاح حساب و اعطای وام برای اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه روستایی، صندوق تامین مالی خرد روستایی به در 10 هزار روستای کشور تاسیس می شود.

کلیه خدمات قابل ارائه این صندوق در چارچوب ضوابط ابلاغی تفاهمنامه ایجاد صندوق تامین مالی خرد روستایی در 10 هزار روستای کشور بین مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و پست بانک صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، مشکلات نقدینگی و آثار آن بر تولیدات کشاورزی، یکی از مشکلات روستائیان محسوب می شود که با اجرای این طرح بخش از آن رفع خواهد شد.

یادآور می شود، تفاهمنامه ایجاد صندوق تامین مالی خرد روستایی در 10 هزار روستای کشور بین سید عباس پورهاشمی؛ رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و حسینعلی ضیایی؛ مدیرعامل پست بانک به امضاء رسیده است.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا