به گزارش روابط عمومی:دکتر ناصر صدرا ابرقویی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد در جمع روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان با تاکید بر انجام فعالیت های پژوهشی گفت: با توجه به در پیش رو بودن هفته پژوهش باید با برنامه ریزی مدون و مطلوب به بهترین نحو این هفته را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اجرای آموزش های مهارتی گفت: اجرای آموزش های مهارتی و بدنبال آن فراهم کردن زمینه اشتغال دانشجویان یکی از اهداف بزرگ و اصلی این دانشگاه است و ما در نوع خود خط شکن اجرای آموزش های مهارتی بوده ایم و این رسالت ما را بیشتر وسنگین تر می کند.

وی خطاب به مدیران مراکز آموزش علمی کاربردی گفت: به لطف خداوند وبا تلاش و کوشش شما ما توانستیم در عرصه های مختلف علمی و کار آفرینی موفق باشیم به گونه ای که نام دانشگاه علمی کاربردی در بسیاری از محافل علمی و پژوهشی زبانزد شده است و گزارش های بسیار خوبی در زمینه پیشرفت در عرصه های مختلف ارائه شده که بدست آوردن این موفقیت نشانه توجه به آموزش های مهارتی بوده و این آن چیزی است که ما را به هدف خود نزدیک تر می کند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:یکی از دغدغه های اصلی ما در کنار اجرای آموزش های مهارتی و توسعه صنعت ، توجه ویژه به حفظ محیط زیست است،توسعه صنعت با حفظ و توجه به محیط زیست همواره باعث جلوگیری از بروز مشکلات در سر راه پیشرفت طرح های صنعتی بوده است.

در پایان این جلسه روسای مراکز آموزش علمی کاربردی به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف مراکز ازجمله چگونگی برگزاری هفته پژوهش پرداختند.

بازدید از کارخانجات شیشه ، گندله سازی، کاشی اردکان و همچنین دیدار با امام جمعه، فرماندار ومسئولین شهرستان اردکان برگزاری نمایشگاه کار و اشتغال  تقدیر از پژوهشگران برتر و تهیه کتابچه معرفی دانشگاه از جمله برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی در هفته پژوهش است

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا