نشست هم‌اندیشی تشکل های دانشجویی یزد با حضور جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام متوسل، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های یزد و مسؤولان و فعالان تشکل های دانشجویی استان یزد در سالن شهید صدوقی دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش دریافتی از روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام متوسل، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد در این نشست با اشاره به آیاتی از قرآن مجید بیان داشت: مومنان به دو دسته گوشه گیر و مجاهد تقسیم می شوند که یکی از مهمترین دلایل بقای انقلاب نیز همین مجاهدین هستند که با اتکا به خداوند توانستند این انقلاب را بوجود آورند.

 وی افزود: امام(ره) با فراگیر کردن نمازهای جمعه و همچنین تشکیل بسیج عوامل بسیار موثری را در بقای انقلاب بوجود آوردند که این ها همگی شبیه به معجزه بود و اگر امروز مروری به تاریخچه نقش بسیج و بسیجیان در حفظ انقلاب داشته باشیم خواهیم دید که ما دین بسیار زیادی بر این ها داریم.

  مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های یزد در پایان با اشاره به اهمیت حضور بیشتر صداوسیما در سطح دانشگاه ها گفت: ‌استفاده و معرفی این قشر جوان یکی از راه های بیمه کردن انقلاب است که صداوسیما نیز باید با قرار دادن تریبون های خود در دانشگاه ها این نسل جوان را به جامعه معرفی کند.

 در پایان این نشست نیز مسؤولان تشکل ها در خصوص مشکلات و مسایل روز کشور با جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی  به بحث و گفت وگو پرداختند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا