دانشگاه جامع علمی - کاربردی در دوره کارشناسی حرفه ای ( ناپیوسته ) علمی کاربردی غیر حضوری رشته مدیریت خانواده در سراسر کشور دانشجو می پذیرد، متقاضیان می توانند برای ثبت نام از روز سه شنبه مورخ 5/9/92 لغایت 11/9/92 از طریق سامانه اداره کل سنجش و آزمون به آدرس azmoo. uast.ac.ir دانشجو مراجعه نمایند.

 دکتر ناصر صدرا ابرقویی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد با اعلام این خبر تصریح کرد:متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی کاردانی ( فوق دیپلم ) می باشند می توانند در زمان اعلام شده و پس از مطالعه دفترچه راهنما ثبت نام کنند. این دوره برای اولین بار در استان یزد در مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر دانشجو پذیرش خواهد کرد.

وی اظهار داشت:آموزش های علمی کاربردی به شیوه پودمانی با هدف دستیابی به نیروی انسانی ماهر در بخش های مختلف کشور، بر اساس نیازهای شغلی جامعه و متناسب با برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و به منظور ایجاد بهره وری هرچه بیشتر نظام آموزشی کشور ارائه می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد در ادامه خاطر نشان ساخت:آموزش های حین کار غیر حضوری، نوعی از آموزش های علمی - کاربردی است که با تاکید بر بهره مندی دانشجو از محیط کار به عنوان محیط آموزشی وعدم نیازبه شرکت در کلاس برگزار می گردد.

وی افزود:در نظام آموزش های پودمانی مهارت های مورد نیاز در قالب پودمان های مستقل که مشتمل بر دو یا چند درس مرتبط به یکدیگر می باشد، آموزش داده می شود. هر یک از پودمان ها مهارت خاص و مستقل را ایجاد می کند که در نهایت به صدور مدرک رسمی کارشناسی حرفه ای منجر می گردد.

وی ادامه داد:شیوه اجرای این دوره آموزشی به صورت غیر حضوری بوده و دروس مربوط به هر یک از پودمان های آموزشی در قالب کتب یا جزوات آموزشی به همراه منابع کمک آموزشی ارائه می گردد . دانشجو می بایستی در زمان مقرر، در آزمون های پایان پودمان های آموزشی شرکت نماید.

و ی با بیان اینکه کلیه اخبار و اطلاعیه های مربوط به این دوره نظیر برگزاری آزمون های پایان پودمان آموزشی، نحوه توزیع کارت شرکت در آزمون، زمان تشکیل کلاس های رفع اشکال و.... ازطریق سامانه جامع آموزش های تکمیل بین سطوح تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی ( ساتب ) اطلاع رسانی خواهد شد گفت:در حال حاضر مجری اصلی آموزش های غیر حضوری و آموزش های تحصیلات تکمیلی بین سطوح تحصیلی مراکز آموزش های عالی آزاد و خاص زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا