به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یک دوره مسابقات ورزشی فوتسال ویژه اساتید و کارکنان با همکاری اداره تربیت بدنی و پایگاه های بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

امید ستوده نیا مسئول اداره تربیت بدنی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این رقابت ها با عنوان جام بسیج با حضور 6 تیم متشکل از پایگاه شهدای گمنام ، علوم و تحقیقیات ، بیمارستان و پزشکی ، اداری مالی و انتظامات ، آموزش و تیم مرحوم دکتر علی سلطانی به صورت دوره ای از روز چهار شنبه 6 آذر ماه 92 در سالن ورزشی ولایت این دانشگاه برگزار می شود که در پایان مسابقات به تیم های برتر این دوره از مسابقات کاپ و مدال اهداء خواهد شد.

امید ستوده نیا ادامه داد: همچنین به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج مسابقه فوتسال ویژه دانشجویان این واحد دانشگاهی بین کلیه گروه های آموزشی برگزار می شود.

مسئول اداره تربیت بدنی دانشگاه آزد اسلامی یزد خاطر نشان کرد: یک دوره مسابقات تنیس روی میز در دو گروه خواهران و برادران ویژه اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری آن در مرحله اول سلامتی روح و تن و در مرحله دوم انتخاب اساتید و کارکنان برگزیده جهت اعزام به مسابقات منطقه ای می باشند.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا