به مناسبت 13 آبان ، شورای اسلامی شهر یزد به عنوان منتخبین مردم در بیانیه ای از ملت همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم شریف یزد خواستار شرکت در راهپیمایی 13 آبان شدند. متن بیانیه به شرح ذیل می باشد :

بيانيه

فرمان قرآن است كه روزهاى خدا را به ياد آوريد (ذكّرهم بايّام اللَّه)، روزهاى بزرگ و ماندگار، كه هم مظهر نعمت و امتنان خدا به بندگان صالح است، هم گواه قدرت و اراده و مشيت پروردگار است، هم اهل ايمان را اميد مى‏بخشد و ستمگران را به هراس مى‏افكند.

روز 13 آبان يكى از آن يوم اللَّه‏هاى به يادماندنى است كه گراميداشت آن، موجب انتقال درس‏ها و پيام‏هاى آن به نسل‏هاى آينده است و اين، رسالت همه انقلابيونى است كه به «تداوم خط انقلاب» و «فرهنگ مبارزه» اعتقاد دارند.

آنچه در «13 آبان» اتفاق افتاد، به چالش كشيدن قدرتى بود كه خود را كدخداى بى‏رقيب دهكده جهان مى‏دانست و شرايطى پيش آورده بود كه كسى جرئتِ «نه» گفتن نداشت، تا چه رسد به اينكه ملتى با مشت‏هاى گره كرده خشم و خروش خود را ابراز كند و بر سر آمريكا فرياد بكشد و «مرگ بر آمريكا» را از ناب‏ترين و اصلى‏ترين شعارهاى خود قرار دهد.اين حادثه در چنين روزى رخ داد و معلوم شد كه استكبار، قدرت پوشالى است. پيام جاودانه اين رخداد، همان كلام امام خميني (ره) است كه فرمود: «آمريكا هيچ غلطى نمى‏تواند بكند.»

راهپيمايي 13 آبان ، هوشياري ملت هميشه در صحنه ايران را نشان مي دهد، بنابراين شوراي اسلامي شهر يزد به عنوان منتخب مردم از آحاد ملت به ويژه مردم دارالعباده و دارالعلم يزد دعوت مي نمايد تا در راهپيمايي 13 آبان كه يادآور شعار هيهات من ذله امام حسين (ع) در سال 61 هجري كه امسال نيز مصادف با ايام محرم است و همچنين سه رخداد تبعيد امام خميني (ره) به تركيه در سال 1343، شهادت جمعي از دانش آموزان در سال 1357 و تسخير لانه جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان در سال 1358 مي باشد، شركت نمايند تا ديوارهاي سست استكبار جهاني با مشت گره كرده شما عزيزان فرو ريزد. انشاءا...

شوراي اسلامي شهر يزد

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا