این نامه که معلوم نیست چرا قبل از ارسال برای مسئولین اطلاعاتی و امنیتی نظام و یا در صورت ارسال، ندادن مهلت کافی برای رسیدگی و اعلام نظر از سوی آنان، برای اطلاع عموم منتشر شده حاوی نکات ابهام آلود قابل توجهی است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت مهدی کوچک زاده در یادداشتی نوشت: آقای علی مطهری در مطلبی تحت عنوان " نقض آشکار و گستاخانه حقوق شهروندی " که روز شنبه 22 تیرماه در سایتش برای اطلاع ملت شریف ایران و رهبری گرامی و رئیس جمهور منتخب !!! (که هنوز اختیار و مسئولیتی ندارند) منتشر نموده  و بلافاصله توسط دهها سایت و خبرگزاری داخلی و خارجی پوشش داده شده ، خبر از کشف ابزار شنود و فیلمبرداری در صبح روز سه شنبه 18 تیرماه توسط مسئول دفترش ،در دفتر خارج از مجلس خود،  داده و تلویحا .............. را مسئول آن معرفی و آنان را هتاکانه در مسیر تبدیل شدن به ......... معرفی نموده است.

 

این نامه که معلوم نیست چرا قبل از ارسال برای مسئولین اطلاعاتی و امنیتی نظام و یا در صورت ارسال، ندادن مهلت کافی برای رسیدگی و اعلام نظر از سوی آنان، برای اطلاع عموم منتشر شده حاوی نکات ابهام آلود  قابل توجهی است که رفع ابهام از آنها برای رئیس جمهور منتخب! که آقای مطهری از هواداران ایشان و یکی از مخاطبان نامه است مفید و ایشان را نیز درنیتی که دارند موفق تر خواهد نمود.

اینجانب به عنوان یک شهروند که از لجن پراکنی بیگانگان همزمان با این نامه پراکنی علیه کسانی ،که با همه نقاط قوت و ضعفشان به خاطر برقراری امنیت درخور ستایش در کشور نسبت به همه کشورهای منطقه، شایسته تقدیرند، آزرده ام  برای دفاع از آنان احساس مسئولیت می کنم و بر خود فرض می دانم که نکات قابل تامل این نامه را با ملت شریف و رهبری مظلوم و رئیس جمهور فعلی در میان بگذارم. البته به عنوان نماینده مردم نیز انتظاراتی از مسئولین وزارت اطلاعات و نیز دستگاه قضایی در راستای دفاع از حثیت نظام دارم که ضمن انتقال آن انتظارات به مسئولین محترم این وزارتخانه  انشاالله از طریق قانونی و استفاده از اختیارات قانونی نیز پیگیر آن خواهم شد.

۱-     همانطور که در مقدمه عرض شد چرا آقای مطهری پیش از دادن اطلاع و یا در صورت دادن اطلاع بدون دادن  مهلت کافی به مسئولان ذیربط، اقدام به پخش عمومی حدسیات کارآگاهی خود نموده؟ راستی جای این سوال نیست که چرا لحن نامه ایشان مثل دیگر افاضاتشان  به گونه ای است که انگار تنها مسئولین و خدمتگذاران داخل نظام را در کمین خود می پندارد؟ آیا این احتمال غیر عقلایی است که اربابان کسانی که ایشان را از تلویزیون بی بی سی برای وزارت ارشاد نامزد کرده اند و اقدامات متعدد جاسوسی در کشور نموده اند در این مورد نیز برای اهداف شوم خود دست به این کار زده باشند؟ مثلا آیا این احتمال را نمی توان لااقل مورد بررسی قرار داد که آیا مسئول دفتر ایشان تمام این صحنه ها را درست نکرده است؟ متن نامه ایشان گویای این حقیقت است که در زمان کشف و تا مرحله باز کردن پنجره کولر و . . . تنها مسئول دفتر در محل حضور داشته و ایشان بعدا به دفتر رفته و با نظر ایشان!!! تجهیزات را بیرون آورده اند البته اگر اصل ماجرا که فعلا ادعای آقای مطهری است صحت و حقیقت داشته باشد!!! به راستی اگر در دفتر هر دلسوز نظام وسایل جاسوسی پیدا شود انگشت اتهام همه به سمت مسئولین امنیتی داخل نظام می رود؟ و یا لااقل این احتمال هم داده می شود که دشمنان نظام و رهبری مظلوم و دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی آن دست به این کار زده باشند؟ البته کسانی که برعلیه نظام توطئه و دسیسه می کنند حق دارند و منطقی است که همیشه تصور کنند که دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی نظام در کمین آنانند! و البته شاید کار آقای مطهری هم به آنجا رسیده باشد که خود نسبت به خویشتن چنین احساسی پیدا کرده باشند!

۲- آیا به راستی دستگاه اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی که به لطف خدا و با تجربه سه دهه خود توانسته پیچیده ترین عملیات تعقیب و مراقبت و شنود و دیگر عملیات فنی را در چارچوب قانون به نحوی عملیاتی کند که منجر به  موفقیت هایی نظیر دستگیری ریگی و قاتلان دانشمندان هسته ای و دهها جاسوس دیگر شده، نمیتوانسته بدون راه انداختن لشگر ۹ نفره!!! به دفتر آقای مطهری وارد شود و به گونه ای اقدام به نصب تجهیزات کند که عکس و تصویر نصب کننده در آن ثبت و ضبط نشود؟!!!

۳- آیا آقای مطهری نمی دانسته که اسباب و لوازم و صحنه چنین جرم عظیمی را که تنها ایراد اتهام آن موجب وهن  نظام مقدس، مظلوم  و خونبار جمهوری اسلامی است (چنانکه ایشان مرتکب آن شده اند) نباید سرخود و با نظر خودشان دستکاری می کرده اند؟؟!! و آیا این دستکاری "با نظر اینجانب"  نمی تواند برای از بین بردن آثار باقی مانده از مجرمان اصلی که احتمالا شناسایی آنها مطلوب آقای مطهری نیست صورت گرفته باشد؟ البته اینها همه احتمالاتی هستند که باید در مرجع ذیصلاح و به موازات اتهاماتی که آقای علی  مطهری وارد کرده مورد رسیدگی قرار گیرند.

۴- آقای مطهری با استناد به تصاویر دوربین طبقه ششم ساعت ورود و خروج افراد مورد ادعای خود را اعلام و بعد با استناد به تصاویر تجهیزات فوق !! (احتمالا منظورشان تجهیزات نصب شده در دریچه کولر یکی ازاطاقها بوده) نتیجه گرفته اند که مجرمان در اطاقهای دیگر دفتر نیز مشغول کار بوده اند!!! اما نمی گویند چگونه تجهیزات ادعایی نصب شده در دریچه کولر یک اطاق فعالیت در اطاقهای دیگر را ثبت می کند به نحوی که برای ایشان یقین به فعالیت در آن اطاقها حاصل شود؟

۵- آقای مطهری به استناد سخن سرایداری که به قول خودشان با تهدید  با مجرمان همراهی نموده!!! مدعی می شود که آنها در اسفند ۹۱ هم وارد ساختمان شده اند! و خوبست معلوم شود آیا همان سرایدار نمی تواند توسط مثلا مسئول دفترآقای مطهری (همان فردی که نصب تجهیزات توسط او نیز می تواند محتمل باشد) تهدید شده باشد تا چنین ادعایی بکند؟! البته این نیز صرفا یک احتمال است که باید در مرجع ذیصلاح در باره صحت و سقم آن بررسی دقیق صورت گیرد و در صورت اثبات با ادله و قرائن متقن مطرح گردد!!!

۶- آقای مطهری در ادعای دیگر خود صاحب مغازه طبقه همکف ساختمان را نیز مثل سرایدار ساختمان مجبور خوانده و از این فرد "مجبور" نقل می کند که سه نفر که خود را پلیس معرفی می کرده اند فیلم دوربینی که ورود و خروج ساختمان را ثبت می کرده از او گرفته اند. که باز جای این سوال هست که همین مجبور چرا احتمال ندارد از سوی همان مسئول دفتر مجبور به گفتن این حرفها شده باشد؟ اصلا معلوم نیست طبق چه ضابطه ای مغازه دار مجبور بوده یا حسب قرار(به ادعای آقای مطهری) باید یک نسخه از فیلم را به آقای مطهری می داده؟ ضمنا آقای مطهری معلوم نمی فرمایند معاون پارلمانی نیروی انتظامی !!! که شرح وظایف و امکانات ایشان برای نمایندگان روشن و واضح است چگونه می توانسته در طی یک تماس تلفنی از فرمانده پلیس امنیت استعلام و به ایشان قاطعانه بگوید مراجعه کنندگان از کدام نهاد بوده یا نبوده اند؟؟؟؟!!

۷- ادعای سوال برانگیز دیگر آقای مطهری آنست که می نویسد " لذا با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم و دو تن از آنها را به کلانتری محل بردیم و یک تن فرار کرده بود. آنها قبل از ما رسیده بودند و رئیس کلانتری گفت آن دو نفر را تحویل اطلاعات ناجا دادیم"!!!!! آقای مطهری اگر شما با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتید و دوتن را به کلانتری بردید چطور یک تن فرار کرد؟ چطور شما که می گویید "آنها را به کلانتری بردیم" بعد می نویسید " آنها قبل از ما رسیده بودند" ؟؟؟! آقای علی مطهری چرا همه را دروغگو و بی اختیار می خوانید و انتظار دارید همه ادعاهای شما صحیح و پذیرقته شده تلقی گردد؟ به کدام حق قانونی ، عقلی و شرعی رئیس کلانتری با هویت معین را متهم به فراری دادن متهمان می کنید؟ و او را بی اختیار می خوانید؟ کاش مرجع صالح به این اتهامات بی حساب و کتاب شما رسیدگی کند تا بین مردم چنین رسم منحوس و خانمان براندازی برچیده شود! آقای مطهری چرا این ادعای همان رئیس کلانتری به قول شما فراری دهنده متهمان و بی اختیار را می پذیرید که متهمان از یک نهاد اطلاعاتی بوده اند؟ چرا احتمال نمی دهید همین حرف را هم از سر بی اختیاری مجبور به گفتن شده باشد؟

۸- آقای مطهری عرصه افکار عمومی جای طرح نظرات ناروای شخصی شما که در آن اتهامات ناروا به زمین و زمان وارد می کنید نیست و شما اصلا صلاحیت و حق چنین اظهار نظری را که موجب وهن جایگاه نمایندگی مجلس است را ندارید البته می دانم همه هرزه نگاران شما را در این اتهام زنی های ناجوانمردانه تان حمایت خواهند کرد و بعد از انتشار این مطلب از جانب من مثل چند سال گذشته بارها در مورد من توهین های رکیکی را به کار خواهند برد که شما از تریبون باز مجلس بر زبان راندید و دستگاه قضایی تا امروز نشنیده است!!!

نظر شما در مورد اصل آن ۹ نفر!!!! یک ادعا بیش نیست که تا رسیدگی مرجع ذیصلاح پشیزی نمی ارزد حال آن سه نفر کذایی را هم به آنها مرتبط می دانید؟؟؟!

آقای مطهری وزارت اطلاعات به عینه و در عمل ثابت نموده است که بدون تعیین تکلیف ساده لوحان بازی خورده وظایف خود را به درستی می داند و اینجانب نیز به عنوان یک نماینده از مسئولان محترم این وزارتخانه می خواهم بدون فوت وقت و بی ملاحظه کاری ادعاهای شما را پیگیری و گزارش نهایی آن را هرچه سریعتر به مردم ارائه نمایند تا بیش از این آبروی کسب شده ناشی از مجاهدتهای بی شمار سربازان گمنام امام زمان (عج) لگدکوب نشود!

در پایان برای آنکه مثل آقای مطهری یک جانبه به قاضی نرفته باشم این احتمال عقلایی را نیز نفی نمی کنم که ممکن است عناصر فاسد و خودسری مثل آنانکه مرتکب قتل فروهرها شدند و بعد معلوم شد با تفکر و جریان اصلاحات آمریکایی همراهند و یا نفوذیهایی که قصد و نیت تضعیف نظام را دارند دست به چنین اقدام ابلهانه ای زده باشند  اما در چنین فرضی نیز  زیر سوال بردن کل دستگاه اطلاعاتی چنانکه در قضیه قتلها و توسط دو رئیس قوه بازی خورده رخ داد را خیانت بار دانسته و از مسئولین قضایی کشور خواستار رسیدگی قاطعانه به این نحو فضاسازی ها می باشم. در غیر اینصورت وقتی به یک نماینده مجلس  که غیر مسئولانه هرچه را می خواهد می گوید و می نویسد و در جامعه انتشار می دهد برخورد نشود از دیگر مردم نباید انتظار داشت که در ایراد اتهام علیه هرکس و هر نهاد مسئولانه عمل کنند! و این آغاز هرج و مرج و نابودی حقیقت است و متاسفانه مدتهاست در اثر عدم توجه جدی دستگاه قضایی به هر دلیل باب شده است.


مهدی کوچک زاده





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا