از 2 تن از معلمان برجسته پیشکسوت در مراسمی با حضور مسئولان استان قدردانی شد.
،در مراسمی که به منظور تجلیل از دبیران مدارس موسسه خیریه فرهنگی آموزشی حضرت امام حسین (ع) ، با حضور مسئولین استان  و جمعی از معلمان پیشکسوت یزدی در سالن آمفی تاتر این موسسه برگزار گردید از آقای جلال حرازی،معلم پیشکسوت و  حسین نارگونی،معلم پیشکسوت ورزش یزد به پاس سالها تلاش ارزشمند در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی شد. باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان نیز با اهدای کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس از این عزیزان قدردانی نمود.
مدیر عامل باشگاه پیشگامان در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و ورزشی ابراز امیدواری نمود فرهنگ قدردانی از بزرگان روز به روز بیشتر در جامعه نهادینه شود.پیشکوهی پور در ادامه با تاکید بر مشی فرهنگی باشگاه پیشگامان گفت:از بدو تاسیس باشگاه، مدیریت محترم گروه تعاونی پیشگامان جناب آقای مهندس رضایی نژاد همواره بر فرهنگ سازی و نهادینه کردن حرکتهای مفید و سازنده فرهنگی در ورزش تاکید داشتند و جای بسی خوشحالی است که امروز توانستیم در این مراسم به 2 تن از اساتید برجسته یزدی ادای دین کنیم.
وی افزود: سفر زیارتی به مشهد مقدس به همراه خانواده،به جهت ارزش معنوی آن برای این دو بزرگوار از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان هدیه داده شد.
وی در پایان از همه مسئولان و نهادهای مرتبط با ورزش و فرهنگ استان دعوت کرد تا با ارج نهادن به تلاشهای پیشکسوتان،قدمی در راه اعتلای فرهنگ ورزشی در یزد برداشته شود.
لازم به ذکر است مهندس رضایی نژاد مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان و رییس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و اعضای هیئت مدیره نیز در این مراسم حضور داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا