به مناسبت 27 ارديبهشت ماه روز جهاني ارتباطات، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد روز دوشنبه 23 ارديبهشت ماه از مجتمع مخابراتي شهيد صدوقي و مجتمع مخابراتي امام حسين (ع) بازديد و با همكاران اين دو مركز ديدار و گفتگو كرد.

ابتدا آيت الله ناصري در مجتمع مخابراتي شهيد صدوقي حاضر شد و ضمن بازديد از امكانات فني مخابراتي اين مجتمع با همكاران شاغل در اين مركز ديدار و گفتگو كرد. وي ضمن بازديد از پرو‍ژه توسعه سوئيچ تلفن همراه و مركز انتقال راه دور، ديتا و مركز تلفن شهيد صدوقي از خدمات مخابراتي شاياني كه ارايه شده است تقدير و تشكر كرد.

آيت الله ناصري سپس با مسئولان ستادي شركت مخابرات در محل سالن ويدئو كنفرانس مجتمع مخابراتي امام حسين (ع) ديدار كرد.

در ابتداي اين ديدار مهندس مقوم ضمن ارايه گزارشي كوتاه از وضعيت فعلي شركت مخابرات استان يزد برخي از برنامه هاي آتي توسعه مخابرات استان را برشمرد. در ادامه آيت الله ناصري ضمن تشكر از خدمات فعالان و تلاشگران عرصه ارتباطات و مخابرات استان، به بيان خاطراتي از زحمات كاركنان خدوم و انقلابي مخابرات در زمان انقلاب و كمكي كه ايشان به همراهان امام خميني (ره) در نوفل نوشاتو مي كردند، پرداخت و با ارايه و تفسير حديثي از امام صادق (ع) خصوصيات افراد و سازمانهاي پيشرو را برشمرد.

 وي در پايان براي اعتلا و پيشرفت روز افزون ميهن عزيز و اسلامي مان و مسئولان خدوم انقلاب اسلامي دعا كرد./

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا