به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، معاون آموزش ابتدائی  وزیر آموزش و پرورش ، صبح امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و پرورشی مربیان و نوآموزان ناحیه 2 یزد ، گفت : محور فعالیت های پیش دبستانی ، انس هر چه بیشتر نوآموزان با قرآن کریم است .
"فاطمه قربان " دوره پبش دبستانی را دوره ي سیّدی و سروری کودکان دانست و اظهار داشت : تمامی تلاش ما و خانواده ها باید در راستای تربیت قرآنی نوآموزان برنامه ریزی شود تا در دوران بعدی زمینه اطاعت پذیری دانش آموز از دستورات الهی ،  والدین و معلمان فراهم باشد .
قربان با تشکر از زحمات مربیان پيش دبستانی در استان یزد ، برپائی این نمایشگاه را نمودی از اقدامات ارزشمند مربیان و مجریان پیش دبستانی و نشانه ای از تأثیرگذاری آموزش های ارائه شده دانست .
گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای قرآنی مربیان و نوآموزان پیش دبستانی استان یزد به مدت دو روز در دبستان حجاب ناحیه دو یزد برپا شده است که در آن افزون بر یک هزار دست ساخته نوآموزان و مربیان 81 مرکز در 7 گروه همیار در زمینه قرآنی به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است .
در این بازدید ، مدیرکل ، معاون آموزش ابتدائی ، مسئولین ناحیه و جمعی از مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی ، حضور داشتند .

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا