سومین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدائی (جابر بن حیان ) با حضور معاون آموزش ابتدائی وزیرآموزش و پرورش در یزد افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در مراسمی با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش ، سومین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدائی (جابر بن حیان ) در حسینیه صاحب الزمان محمودآباد یزد افتتاح شد .
در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ، برپائی جشنواره جابر بن حیان را در راستای اندیشه ورزی و تفکر محوری دانش آموزان دانست و افزود : برای تحقق اندیشه ورزی و تفکر محوری ، برنامه های ارزشمندی از سوی آموزش و پرورش تدارک ديده شده است .
" محمد کاظم رحیمی نژاد "  تقویت مهارت های زندگی اسلامی ، کمک به تحقق اهداف مهارتی دانش آموزان ، شناسایی استعدادهای دانش آموزان و ایجاد زمینه مناسب برای کارآفرینی را از دیگر اهداف برپائی این جشنواره ذکر کرد .
رحیمی نژاد از اجرای این طرح در 120 مدرسه استان خبر داد و افزود : امروز 186 پروژه برتر شهرستان ها و مناطق استان در قالب مدل ، نمایش ، تحقیق ، آزمایش ، طراحی و ساخت ، جمع آوری و طبقه بندی برای راهیابی به مرحله کشوری با هم رقابت می کنند .
گفتنی است این جشنواره از امروز به مدت سه روز در حسینیه صاحب الزمان محمود آباد دایر است و در پایان با داوری آثار ارائه شده  4 تیم برتر انتخاب و به دبیرخانه کشوری جشنواره معرفی می شوند .

  

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا