رئيس هيئت شمشيربازي استان يزد با تبريك به مدال آوران يزدي در مسابقات كشوري گفت : هفته پرمدالي براي شمشيربازي استان رقم خورد.

جليل مازاراتابكي در گفتگو با سايت اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت : هفته گذشته مسابقات شمشيربازي جايزه بزرگ كشور و انتخابي تيم ملي در دو بخش بانوان و آقايان برگزار شد.

وي افزود : تيم هاي يزد نيز در سه اسلحه در اين مسابقات كه از سطح بالايي برخوردار بود ،حضور يافتند موفق به افتخار آفريني شدند.

رئيس هيئت شمشميربازي استان اظهار داشت : مسابقات جايزه بزرگ و انتخابي تيم ملي به دليل اينكه به صورت آزاد برگزار مي شود نفرات زياد و شاخص كشور حضور پيدا ميكنند كه محمدحسين جعفري  يكي از ورزشكاران جوان ما موفق شد با غلبه بر حريفان پرقدرت و ملي پوش خود بر سكوي نخست اسلحه اپه بايستد و مدال طلا را از آن خود كند.

مازاراتابكي افزود : وحيد ذوالفقاري ديگر شمشيرباز استان نيز در اسلحه فلوره به عنوان سومي دست يافت و نجمه سازنجيان در بخش بانوان و در اسلحه سابر نيزدوم شد.

وي تصريح كرد :‌ در بخش جانبازان و معلولين  نيز براي اولين بار با همكاري هيئت جانبازان و معلولين استان يك نفر را به اولين دوره مسابقات قهرماني كشور اعزام كرده و علي اكبر ابراهيمي تنها شمشيرباز معلول يزدي در نخستين تجربه خود موفق شد عنوان سومي را بدست آورد.

رئيس هيئت شمشيربازي استان در پايان با تشكر از مربيان تيم هاي شمشيربازي استان يزد خاطرنشان كرد : تمام ظرفيت ها و پتانسيل هاي خود را به كار خواهيم گرفت تا با همت و تلاش ورزشكاران ، مربيان و دست اندركاران هيئت اين روند رو به رشد همچنان ادامه يابد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا