رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، از جلسه مجمع عمومی این فراکسیون با محسن رضایی خبر داد و افزود: ادامه جلسات اعضای فراکسیون با کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به پس از اعلام نظر شورای نگهبان موکول شد.

کاظم جلالی در گفت وگو با خانه ملت، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه) مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، گفت:‌در جلسه امروز مجمع عمومی طبق وعده قبلی محسن رضایی یکی از کاندیداهای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات این جلسه، افزود: رضایی در این جلسه دلایل کاندیدا شدن و برنامه‌های دولت خود را برای نمایندگان حاضر در جلسه تشریح کرد و در نهایت نمایندگان نقطه نظرات و سوالات و ابهامات خود را مطرح کرده و آقای رضایی هم به این سوالات پاسخ دادند.

وی ادامه داد: رضایی قائل به این بود که بزرگترین مشکل امروز کشور در عرصه اقتصادی است و در همین زمینه دست نوشته‌ای را از شهید باقری آورده بودند مبنی بر اینکه در سال ۶۰ شهید باقری در جلسه‌ای که با آقای رضایی داشت سخنانی از رضایی را در این دست نوشته آورده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح متن این نامه،‌ تصریح کرد: در این نامه شهید باقری نوشته بود که آقای رضایی در آن جلسه گفته بود امروز دشمن در عرصه داخلی هرکاری می‌توانسته انجام داده، اما درآینده دشمن به ابتدا به دنبال منزوی کردن ایران است و سپس به دنبال این است تا بر کشور فشار مضاعفی بیاورد، لذا در همانجا وی ذکر کرده که با این رویکرد تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در اقتصاد ادامه داده و در نهایت پس از اتمام دوران دفاع مقدس آمد و خود را آماده کرده تا بتواند در زمینه اقتصادی به کشور کمک کند و بر این اساس رضایی گفت که اکنون دارای برنامه اقتصادی جامعی برای کشور است.

جلالی یادآور شد: رضایی قائل به این بود که می‌شود در طول یک یا دو سال با برنامه ریزی دقیق مشکلات اقتصادی که الان در جامعه وجود دارد جامعه را به وضعیتی رساند که از در این حوزه احساس آرامش داشته باشد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، در تشریح برنامه‌های آتی این فراکسیون برای دیدار با کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری،‌ توضیح داد: از یک طرف با توجه به آنکه نمایندگان مردم در مجلس در جلسات فشرده در دو نوبت ۴ ساعته صبح و عصر لایحه بودجه را بررسی می‌کنند احساس ما این است که جلسات با کاندیداهای ریاست جمهوری نمی‌تواند از کیفیت لازم برخوردار باشد و از طرف دیگر منتظر هستیم تا شورای نگهبان در موضوع رد یا تائید صلاحیت کاندیداها به چه صورت عمل می‌کند،‌ از همین رو ادامه جلسات اعضای فراکسیون با کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به پس از اعلام نظر شورای نگهبان موکول شد./

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا