سرویس گزارش امیررضازاده خبرنگار یزد فردا:شهرداری یزد در جهت کم کردن با ترافیکی ، رفاه حال همشهریان عزیز یزدی و توجه هر چه بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته شهر و زیبا سازی شهری ، اقدام به راه اندازی چند پروژه عمرانی در شهر کرده است .

مهندس عظیمی زاده شهردار یزد در گفتگو با یزد فردا:در خصوص پروژه 3 راه حکیمیان گفت : این پروژه با طول 1کیلومتر به عنوان بزرگترین زیرگذر یزد در نیمه دوم فروردین سال جاری  با مبلغی بالغ بر 11میلیارد تومان اعتبار شروع وتا کنون تعداد 54 عدد شمع از زیر سازی این پروژه به اتمام رسیده  که با تلاش متولیان اجرایی این پروژه تا کنون عملیات حفاری  50 عدد شمع ساختمانی  انجام  و تعداد 30 عدد نیز آماده بتن ریزی می باشد .
شهرداردر خصوص این پروژه نیز افزود : طبق برنامه ریزی انجام شده عملیات زیر سازی این پروژه تا مرداد ماه سال جاری به پایان خواهد رسید ودر نظرداریم  تا آبان ماه 1392 کل پروژه سه را حکیمیان را جهت بهره برداری در اختیار مردم عزیز یزد قرار دهیم.
وی در مورد پروژه بلوار بهمن  نیز اظهار داشت این پروژه در حد فاصل میدان ملائک تا بلوار کشاورزبا طول 1 کیلومتراز 25 فروردین ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال آغاز شده و تا کنون بیش از 5درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ودرنظرداریم این پروژه  تا اواخر 3ماهه اول سال جاری به بهربرداری برسد.
شهردار یزد در خصوص پروژه فرهنگسرای بهمن نیز ادامه داد این پروژه در ضلع شمالی یزد، در منطقه محروم شهر و در سایت کشتارگاه قدیم واقع شده است.

عظیمی زاده در خصوص این پروژه افزود: فرهنگسرای بهمن از جمله پروژه های بسیار مهم و حائز اهمیت یزد است و اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 300 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه  در نظر گرفته شده است.
شهرداریزد در خصوص پروژه بلوار شهدای گمنام ، حد فاصل دانشگاه آزاد اسلامی به کنارگذر اظهار داشت : این پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در فروردین ماه سال جاری شروع و تا پایان خرداد ماه سال جاری به بهربرداری خواهد رسید.

عظیمی زاده ادامه داد : پروژه جاده پایانه مسافربری ، حد فاصل جاده شهرک صنعتی به جاده کنار گذر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از 30 فروردین ماه سال جاری آغاز شده و سعی برآن داریم تا در کمترین زمان ممکن این پروژه را به اتمام و جهت بهربرداری در اختیار مردم شریف یزد قرار دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا